پلمپ دو تالار پذیرایی در بجنورد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۷۸۷۷
پلمپ دو تالار پذیرایی در بجنورد
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد از پلمپ دو تالار پذیرایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر ابراهیم بازخانه ای توضیح داد: اسفندماه ۹۹ اخطاریه بهداشتی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به متصدی تالار پذیرایی ارائه شد و در بازدیدهای بعدی و بررسی موضوع، محرز شد که متصدی نسبت به رعایت پروتکل اقدام نمی کند.

وی افزود: به همین منظور در تاریخ پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ بازدید مشترک به اتفاق نماینده فرمانداری، نماینده پلیس اماکن و نماینده مرکز بهداشت شهرستان بجنورد انجام شد.

دکتر بازخانه ای ادامه داد: در این بازدید مشاهده شد که تعداد میهمانان بیش از ظرفیت تعریف شده دستورالعمل تالارهای پذیرایی در رابطه با مدیریت بیماری کرونا بوده، لذا با تصمیم تیم بازدید کننده و و هماهنگی سرپرست مرکز بهداشت و فرماندار شهرستان بجنورد محل مورد نظر در ۶ فروردین ماه پلمپ شد.

وی تاکید کرد: تالارهای دیگر در سطح شهرستان نیز توسط بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای در طرح تشدید عصر بازدید و اخطاریه در خصوص عدم رعایت پروتکل ها صادر و تحویل شد.

دکتر بازخانه ای در خصوص بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور مدیریت بیماری کویید ۱۹ دستورالعمل های لازم به تالارهای پذیرایی شهرستان بجنورد ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: در قالب بازدید مشترک نماینده گردشگری و مرکز بهداشت نیز بازدید از بوم گردی ها انجام گرفت.

 

نظر شما