معاون عمرانی استاندار خبر داد:

اجرای پروژه های مختلف در جهت توسعه صدا و سیمای استانی

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۱۰۱۰
اجرای پروژه های مختلف در جهت توسعه صدا و سیمای استانی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: به ازای کسب هر رتبه ملی از سوی صدا و سیمای استان یک پروژه بزرگ عمرانی تا سقف ۱۰ میلیارد تومان با هدف توسعه این سازمان اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در صد و پنجاه و ششمین نشست شورای معاونین سازمان صدا و سیمای استان گفت: کار رسانه سخت، فنی و پرمسئولیت است و رسانه صدا و سیما صدای نظام است و متعلق به هیچ فرد و گروه خاصی نیست. هوائی افزود: تعدد رسانه ها با اهداف متفاوت در دنیای امروز موجب گیج شدن مخاطب می شود و با بمباران خبری مخاطب را در راستی آزمایی اخبار دچار تشویش می کند.

هوائی افزایش سطح درک و فهم مخاطب برای تمییز دادن اخبار درست و نادرست از یکدیگر را از وظایف صدا و سیما دانست و گفت: حاشیه های فضای مجازی به دلیل کیفیت کم محتوا و مسئولیت یک نفر برای تمام امور و نبود زمان و تخصص کافی است. وی اخبار صدا و سیما را دقیق و متناسب با نیاز جامعه توصیف کرد و گفت: صدا و سیمای استان باید در بحث معرفی اقوام، جاذبه های طبیعی و جغرافیا و کارهای انجام شده توسط مجموعه مدیریت استان به خوبی کار کند.

هوائی همکاری سازمان صدا و سیمای خراسان شمالی با مجموعه مدیریت استان برای اطلاع رسانی در خصوص خدمات انجام شده نظام را خوب دانست و تصریح کرد: انتقاد رسانه باید دقیق درست و بر اساس اطلاعات کامل باشد و برای انجام کارهای توسعه ای رسانه ها نباید از افعال منفی استفاده کنند بلکه باید با تحلیل درست مطالب و مقایسه با سایر استان ها تامین نداشته های استان را مطالبه کنند.

وی افزود: برای انتشار اخبار به ویژه در حوزه اقدامات انجام شده و زیرساخت ها باید صحت و اصالت خبر توسط مدیر مربوطه تایید شود و مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در صدا و سیما پاسخگوی اقدامات باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر تولید سریال در استان تاکید کرد و گفت: برای تامین اعتبار و زیرساخت های لازم حمایت خواهیم کرد و سازمان صدا و سیما برای ساخت سریال از همفکری اجزای حاکمیت و بزرگان منطقه بهره مند شود.

در پایان این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با همراهی مدیرکل سازمان صدا و سیما و معاونان از بخش های مختلف سازمان بازدید کرد و گفت: برای تامین کمبودها به ویژه در بخش تجهیزات کمک خواهیم کرد تا صدای نظام به نقاط مختلف استان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز