معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد:

کمیته های مردمی در کنار مسئولان استان برای توسعه

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۱۹۵۵
کمیته های مردمی در کنار مسئولان استان برای توسعه
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت : با هدف حل مشکلات استان کمیته های مردمی در حوزه های مختلف تشکیل می شود تا در کنار دولت مباحث توسعه ای استان با قدرت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی با اعلام این خبر افزود: در کمیته های توسعه مرزی، کشاورزی، صنعت، گردشگری، علوم و فرهیختگان، فرهنگی و اجتماعی و تنظیم بازار با حضور فعالان مردمی استان مشکلات بررسی و راهکارهای اجرایی ارائه خواهد شد. هوائی افزود: ظرفیت های مختلف استان به ویژه ظرفیت های پنهان باید به درستی شناسایی شود تا با حضور فعال گروه های مردمی و سرمایه گذاران و حمایت دولت برای ایجاد زیرساخت ها و تسهیلات به خوبی بهره برداری شود.

هوائی وجود 301 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان را از ظرفیت های مهم خراسان شمالی توصیف کرد و گفت: توسعه مرز موجب رونق اقتصادی و توسعه استان به ویژه شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان می شود.

وی ادامه داد: بخش های کشاورزی و دامداری از بخش های اصلی توسعه استان هستند که کمبود آب از مشکلات اصلی بخش کشاورزی است و ارائه طرح ها در این حوزه باید در راستای مصرف بهینه منابع آبی باشد.

هوائی گفت: افکار استان باید در حوزه فرهنگ ارتقاء یابد و ظرفیت فرهنگی در فضای رسانه ها باید ایجاد شود و نخبگان استان در فضای مجازی فعالیت داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز