معاون سیاسی استاندار:

امیدآفرینی در قالب بیان دستاوردهای نظام و دولت تجلی می یابد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۱۹۵۸
امیدآفرینی در قالب بیان دستاوردهای نظام و دولت تجلی می یابد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: امید آفرینی در قالب بیان دستاوردها و خدمات دولت تجلی می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران در دیدار مدیرکل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:دولت و نظام تاکنون دستاوردهای خوبی در حوزه های مختلف داشتند که باید برای مردم تشریح و بیان شود.

وی رسانه ها رو بعنوان یکی از ارکان دموکراسی معرفی و اظهار داشت؛امروز رسانه ها از ملی تا مکتوب و فضای مجازی دنیای خاص خود را دارد اما رسانه های بیگانه از طریق همین ابزار درصدد ایجاد جنگ رسانه ای هستند.

برادران خاطر نشان کرد: خبرگزاری دولت هم رسالت خاص خود را دارد و این رسالت حسن اعتماد مردم و مسئولان به این خبرگزاری هاست که البته به همان نسبت انتظارات ماهم بیشتر است. وی افزود: تصمیم گیری های ما بر اساس داده ها و کانال مطمئن این خبرگزاری ها خواهد بود.

مدیرکل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز گفت: یکی از تاکیدات ما در حوزه استانهای خبرگزاری بیان دستاوردهای دولت است. فاطمه نوری افزود: با پاسخگویی به شبهات درصدد اقناع و جذب مخاطبان هستیم تا مخاطبان اخبار رو از طریق کانال و مرجع رسمی دنبال کنند.

وی مهم‌ترین سیاست خبرگزاری جمهوری اسلامی را تولید فرآورده های خبری متناسب با اهداف و سیاست های استانها و تحقق شعار سال عنوان کرد.

گفتنی است در این نشست با حضور معاون سیاسی استاندار حسین فلاحتی بعنوان مدیر جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان معرفی و از خدمات علی اصغر ایزدی مدیر سابق تقدیر بعمل اورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز