با پیگیری های استاندار محقق شد؛

شجاعی: دانشگاه مذاهب خراسان شمالی از مهرماه سالجاری دانشجو می پذیرد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۷:۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۳۷۳۲
شجاعی: دانشگاه مذاهب خراسان شمالی از مهرماه سالجاری دانشجو می پذیرد
استاندار خراسان شمالی از پذیرش ۱۲۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشکده مذاهب اسلامی استان در مهر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی پس از دیدار با قاسم جعفری معاون آموزش و تسهیلات تکمیلی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور از پذیرش دانشجو در 4 رشته در شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در استان از مهرماه سالجاری خبر داد. 

شجاعی افزود: بر اساس دفترچه راهنمای این دانشگاه در دانشکده مذاهب اسلامی خراسان شمالی در مقطع کارشناسی در رشته های رشته فقه حقوق حنفی به ظرفیت 40 نفر و فقه و حقوق امامیه 50 نفر و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی 10 نفر و فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی 20 نفر دانشجو پذیرش خواهند شد. 

بر اساس این گزارش در کمتر از یک ماه گذشته در دیدار محمدعلی شجاعی با سید محمد حسینی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با موضوع راه اندازی دانشکده مذاهب اسلامی در استان موافقت شد. 

بر اساس جدول زمان بندی اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه مذاهب اسلامی، ثبت نام آزمون در بازه زمانی 1 اردیبهشت تا 15 خرداد، برگزاری آزمون 30 خرداد ماه، اعلام نتایج 9 تیر ماه، مصاحبه علمی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا 22 و 23 تیر ماه، اعلام نتایج مصاحبه علمی 14شهریور ماه و زمان ثبت نام 27 شهریور ماه خواهد بود و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.reg.mazaheb.ac.ir مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز