ثبت بالاترین تعداد بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در ۱۵ سال گذشته؛

شجاعی: سال گذشته افزون بر ۹ هزار نفر بیمه شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۴۱۳۵
شجاعی: سال گذشته افزون بر ۹ هزار نفر بیمه شدند
استاندار خراسان شمالی گفت: در سال گذشته تعداد نه هزار و ۲۱۸ نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه شده اند که بالاترین تعداد بیمه شدگان در ۱۵ سال فعالیت صندوق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در اولین نشست مجمع مشورتی بانوان استاندار در سالجاری گفت: 31 درصد بیمه شدگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال گذشته را زنان تشکیل می‌دهند. 

شجاعی افزود: بر اساس آمار اعلام شده یازده هزار و 907 نفر زن سرپرست خانوار فاقد بیمه در سطح استان وجود دارد که باید بعد از بررسی اینکه چه تعداد از آنان شامل این بیمه می شوند، طی برنامه زمان بندی مشخص و تقسیم وظایف برای دهیاری ها، بخشداری ها و فرمانداری ها تا 6 ماه آینده بیمه شوند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود بر شناسایی و سطح بندی استعداد های دانش آموزان نخبه استان برای تعریف بسته های حمایتی تاکید کرد و افزود: تا یک هفته آینده لیست دانش آموزان نخبه استان بر اساس سطح استعداد تهیه و بسته های حمایتی ویژه شامل تامین امکانات و تجهیزات علمی، اعزام دانش آموزان به اردوهای علمی، بازدید از فضاهای آموزشی، دعوت از اساتید برتر جهت آموزش و ... تعریف شود.

شناسایی فضاهای ورزشی مسقف و غیر مسقف ویژه بانوان از دیگر دستورکارهای این نشست بود که شجاعی در این خصوص گفت: تعدادی از ۸۰ سالن ورزشی موجود در سطح استان باید بر اساس نیازسنجی طی زمان بندی مشخص به طور اختصاصی در اختیار بانوان قرار بگیرد.

وی گفت: پس از اتمام قراردادهای جاری سالن های ورزشی باید حداقل در هر شهرستان یک سالن در اختیار پیمانکار بانو برای استفاده ۲۴ ساعته بانوان از سالن های وررزشی قرار بگیرد.

شجاعی در بخش دیگر سخنان خود بر شناسایی فضای ورزشی غیر مسقف ایمن با دسترسی آسان ویژه بانوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز