۱۱۳۰ معلم استان خراسان شمالی حامی ایتام کمیته امداد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۴۱۴۵
۱۱۳۰ معلم استان خراسان شمالی حامی ایتام کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هزار و ۱۳۰ نفر از معلمان این استان حامی ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد  با گرامیداشت  هفته معلم گزارشی از مشارکت نیکوکاران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد و گفت: هزار و ۱۳۰ نفر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در استان  خراسان شمالی دبیر، معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.

وی در ادامه مجموع حامیان معلم فعال در طرح اکرام ایتام این نهاد را هزار و ۵۷۰ نفر برشمرد و افزود: از این تعداد حامی معلم، هزار و ۱۳۰ نفر بومی استان خراسان شمالی و باقی‌مانده از استان‌های دیگر کشور هستند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد خراسان شمالی  از  ۶هزار و ۶۶۵  یتیم و فرزندان محسنین این استان حمایت می‌کند که سه هزار و ۳۶۴  نفر آن‌هایتیم و باقی‌مانده نیز فرزندان محسنین هستند.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: حامیان خیراندیش خراسان شمالی سال گذشته ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت  این نهاد کمک کردند.

الهی راد یادآور شد: امید است با اجرای طرح جدید «پویش ایران مهربان و هر کارمند یک حامی» در استان بتوان از ظرفیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای حمایت روزافزون از ایتام و فرزندان محسنین استفاده بیشتری کرد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر سرانه پرداختی به ایتام و محسنین ماهانه حدود ۴۸۵  هزار تومان است، افزود: امیدواریم با اجرای پویش ایران مهربان، تا سال آینده هیچ یتیم نیازمند بدون حامی نداشته باشیم  و سرانه کمک ایتام به بیش از ۷۰۰ هزار تومان افزایش یابد.

وی  با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌ پویش ایران مهربان گفت: مردم نوع‌دوست و سخاوتمند  استان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه ekram.emdad.ir و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۲۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد: سامانه نیکوکاری #۰۵۸*۸۸۷۷* و درگاه‌های اینترنتی emdad.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز