رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

انتخابات در بهره مندی مناسب از سرمایه های اجتماعی نقش ویژه ای دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۳۳۳۸
انتخابات در بهره مندی مناسب از سرمایه های اجتماعی نقش ویژه ای دارد
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه یکی از الزامات جمهوریت برگزاری انتخابات است، گفت: انتخابات در استفاده مناسب از سرمایه های اجتماعی نقش ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران صبح امروز در جلسه مشترک هیات های اجرایی، بازرسی، نظارت و اعضای شورای تامین شهرستان شیروان گفت: مسئله برگزاری انتخابات به عنوان یکی از مظاهر مردم سالاری در کشورها، قوانین و رویکردهای مختلف قابل تحلیل است. 

برادران با بیان اینکه در آموزه های دینی بر نقش افراد بر تعیین سرنوشت خود اشاره شده است، افزود: در وصیت نامه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری نیز بر موضوع نقش، جایگاه و حضور مردم در انتخابات تاکید شده است.

وی گفت: تمامی کارها و اقدامات در قبل و زمان برگزاری فرآیند انتخابات مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی مشارکت حداکثری را اولویت برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: دشمنان نظام از ماه ها قبل کمپین‌های مختلفی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات راه اندازی کرده اند.

احمد برادران با تاکید بر اینکه برای افزایش مشارکت باید از تمامی توان خود بهره مند شویم، گفت: ماموریت ها و مسئولیت های سازمانی هیات های اجرا، نظارت و بازرسی متفاوت است اما اجرای قانون، امانتداری از آرای مردمی و برگزاری انتخابات پرشور و در تراز نظام جمهوری اسلامی هدف همه است.

برادران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا افزود: برای حضور مردم در روز اخذ رأی باید شرایطی را ایجاد کنیم که نگرانی مردم برطرف شود که افزایش 10 درصدی تعداد شعب و ساعات اخذی رای از جمله تصمیمات است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز