توزیع ۸۰۰ تبلت در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۰۵۰۴
توزیع ۸۰۰ تبلت در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال تحصیلی 1400-1399 بیش از 800 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت، افزود: با مشارکت خیران و منابع کمیته امداد بیش از 800 دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

وی بابیان اینکه حدود 12 هزار و 300 دانش‌آموز نیازمند استان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند، خاطرنشان کرد: برای این تبلت ها بیش از دو میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: باهدف بهره‌مندی دانش آموزان کم‌بضاعت تحت حمایت این نهاد از آموزش مجازی با همکاری خیرین، این تبلت‌ها خریداری و در اختیار فرزندان مددجو قرارگرفته است.

الهی راد تصریح کرد: این تبلت ها با اولویت خانوار با سه دانش‌آموز به بالا و دانش آموزان کنکوری زیرپوشش کمیته امداد توزیع‌شده است.

وی ضمن تأکید بر ارتقای شاخص‌های آموزشی برای مقابله با فقر، گفت: تهیه تجهیزات الکترونیکی آموزشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد جلوگیری می‌کند.

الهی راد با اشاره به نیازسنجی صورت گرفته از دانش آموزان نیازمند گفت: حدود دو هزار دانش‌آموز محروم تحت حمایت این نهاد نیازمند گوشی هوشمند بودند که 800 مورد آن تهیه و بین آنان توزیع شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز