استاندار خراسان شمالی:

تمام اجزای حاکمیت استان به بلوغ فکری و همفکری رسیده اند

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۳:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۷۹۵۳
تمام اجزای حاکمیت استان به بلوغ فکری و همفکری رسیده اند
استاندار خراسان شمالی گفت:تمام اجزای حاکمیت استان نسبت به مسائل مختلف فارغ از هر نوع جناح و گرایش سیاسی به بلوغ فکری و همفکری رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در جلسه مشترک رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان افزود:اتحاد و انسجام بین تمام اجزای حاکمیت استان موجب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود .

وی کسب رتبه دوم کشوری در مشارکت مردمی در انتخابات ۲۸ خرداد را اتفاقی ندانست و تصریح کرد: تمام این تشکیلات در استانها وجود داشت اما چنین انسجام و هم افزایی در این استان اتفاقی نیست که منجر به بروز این رخداد بزرگ شد.

شجاعی خاطر نشان کرد: اساسی ترین وجه دلخوشی دشمنان به موضوع انتخابات برمیگردد تا بتوانند اساس و پایه آن را تغییر دهند که خوشبختانه تاکنون با سپر بزرگ مردم و حاکمیت مواجه شده اند.

شجاعی به سه فاکتور اصلی در پیروزی و تداوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: ارزش های دینی ، وجود رهبری و مردم در این کشور در هیچ نظام سیاسی دنیا دیده نمی شود و این عوامل رمز اصلی تدوام این انقلاب است.

گفتنی است در پایان این نشست نیز با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار از زحمات اعضای استانی دفتر نظارت بازرسی بر انتخابات استان تقدیر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز