با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت؛

افتتاح مدرسه دخترانه ابتدایی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شیروان

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۹۵۲۳
افتتاح مدرسه دخترانه ابتدایی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شیروان
با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت یک مدرسه دخترانه ابتدایی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در شیروان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، یک باب مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی در شهرستان شیروان خراسان شمالی افتتاح شد.

گفتنی است  این مدرسه ابتدایی دخترانه دارای ۶ کلاس درس در سطحی به زیربنای۸۶۵  مترمربع با ۳۰  میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شد که با بهره برداری از این واحد آموزشی برای سال تحصیلی جاری ۱۸۰  دانش آموز مقطع ابتدایی در آن تحصیل خواهند کرد.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد و ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش صبح روز گذشته (۲۷  تیرماه) سفر ۲ روزه خود را به استان خراسان شمالی آغاز کرد و در این سفر طرح های آموزشی شامل کلاس تربیت بدنی، طرح ملی سنجش سواد حرکتی و یک دقیقه با کتاب رونمایی کرد.

افتتاح طرح و بازدید از هنرستان کارآفرین سد بارزو از بزرگترین و ارزشمندترین فضاهای آموزشی شهرستان شیروان از برنامه کاری روز دوم معاون وزیر در خراسان شمالی است.

نظر شما