ماموریت های مشترک کمیته امداد و سپاه در جهت فقرزدایی

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۳:۴۹:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۶۰۲۴
ماموریت های مشترک کمیته امداد و سپاه در جهت فقرزدایی
نشست بصیریتی امدادگران کمیته امداد خراسان شمالی با حضور سردار فرجی ، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان و مدیرکل کمیته امداد استان به مناسبت هفته بسیج برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سردار فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این نشست ضمن بزرگداشت هفته بسیج با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی گفت: تمام این دستاوردها امروز در سایه اقتدار رهبر معظم انقلاب و یاری جوانان و مردم عزیز کشور است.

وی با بیان اینکه همدلی و مشارکت مردم برای نظام مهم است اظهار کرد: حضور جوانان، امروز نقطه عطف حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی نظام جمهوری اسلامی را به مدد جوانان مستعد در حوزه نظامی سرآمد عنوان و اظهار کرد:  امروز به مدد تفکر بسیجی و جهادی خاکریزهای دفاعی ما در بیرون از مرزها قرار دارد.وی ضمن تقدیر از فعالیت های امدادگران در حوزه خدمت رسانی به محرومان، گسترش همکاری دو نهاد در بخش محرومیت زدایی را یک ضرورت برشمرد و افزود: سپاه و بسیج نیز در کنار کمیته امداد آماده خدمت به محرومان انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مشکل معیشتی امروز فشار بسیاری را به مردم وارد کرده است ، گفت: ماموریت های مشترک بسیج و کمیته امداد بخش قابل توجهی از مشکلات محرومان را مرتفع می کند.

سردار فرجی خدمت به مردم را یک تکلیف برشمرد و افزود: خدمت به مردم  باید با همکاری تمام قوا انجام شود تا بتوانیم به سلامت از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام

 

 

نظر شما