نگاه به عدالت آموزشی و تربیتی باید در مجموعه آموزش وپرورش تقویت گردد

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۰:۱۲
کد خبر: ۱۳۲۲۳۵۵
نگاه به عدالت آموزشی و تربیتی باید در مجموعه آموزش وپرورش تقویت گردد
ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش وپرورش در جلسه شورای اداری که باحضور معاونین و کارکنان اداری آموزش وپرورش استان، برگزارشد اظهار داشت: نگاه عدالت آموزشی و تربیتی، یعنی توزیع متوازن منابع مالی و انسانی که این مسیر را، هرچند مشکل ولی باید در حد مطلوب طی نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابوالقاسم اکبری ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) وگرامیداشت لیالی پرفیض قدر اظهار داشت: شجاعت و عدالت حضرت علی (ع) بر عموم مسلمین اثبات شده است و وظیفه ما این است که باید این مسیر نورانی و ارزشمند را طی کنیم و در راستای نظام تعلیم و تربیت، نگاه به عدالت آموزش و تربیتی را در وجود خود نهادینه نماییم تا گام های بزرگی در مجموعه آموزش وپرورش برداشته شود.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی، با اشاره به اینکه شاخص های نظام ارزشیابی از 160 شاخص در آموزش وپرورش ،استان ما رتبه 25 را به خود اختصاص داده است اظهار داشت:  باید با تلاش و کار انقلابی برای تقویت برخی شاخص ها، با همدلی، همفکری و همکاری قویترین نیروی انسانی که در اختیار داریم، تلاش نماییم تا شاهد رتبه های برتر در این شاخص ها باشیم.

 و ضمن تقدیر و تشکر ازتلاش های معاونین و همکاران اداری این مجموعه بر اجرای سند تحول بنیادین با رویکرد وارتقا شاخص های تربیتی و  برنامه ریزی هدفمند در راستای نشست های تخصصی و کارشناسی تاکید نمود‌.

وی کارمندان اداری آموزش و پرورش را سیاستگذاران تعلیم و تربیت عنوان کرد و بر داشتن برنامه و عدم اکتفای صرف به دستورالعمل های ارسالی از بالا تأکید نمود، و از معاونین و روسای ادارات و کارشناسان آموزش و پرورش استان خواستار ارتباط تنگاتنگ با همکاران مربوطه در وزارت خانه آموزش و پرورش شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش نیز ضمن بیان، گزارشی جامع از ظرفیت ها و اقدامات، توانمندی ها وموفقیت ها و نیازمندی های آموزش و پرورش در سفرهای مدیرکل و شورای معاونین به وزارت آموزش و پرورش بیان نمود .

وی با اشاره به عمر بناهای بعضی از مدارس که نیاز به تخریب دارد اظهار داشت :  97 فضای آموزشی مدارس استان دو نوبته هستند که با جلسات و پیگیری های صورت گرفته در وزارت و استفاده از ظرفیت های خیرین عزیز مدرسه ساز بتوانیم این مشکلات را مرتفع سازیم.

مدیرکل با اشاره به مشکلات موجود در آموزش و پرورش اعم از نوع اجرای رتبه بندی ، اضافه کاری ، ساعات کاری و انحلال بعضی از پست های سازمانی کارکنان گفت : شرایط فعلی کار را برای همه سخت کرده است . باید شرایط موجود را تحمل کنیم و با تلاش، مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز