برگزاری جلسه نهایی هماهنگی کمیته های دومین کنگره ۴۳۰ شهید شهرستان اسفراین

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۷:۴۴:۴۲
کد خبر: ۴۳۳۶۶۲
برگزاری جلسه نهایی هماهنگی کمیته های دومین کنگره ۴۳۰ شهید شهرستان اسفراین
جلسه نهایی هماهنگی دومین کنگره ۴۳۰ شهید شهرستان اسفراین با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه اسفراین، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئولین کمیته های ستاد برگزاری در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی اصغر یحیی آبادی سرپرست فرمانداری شهرستان اسفراین از تلاش های کمیته های مختلف ستاد قدردانی و اعضای ستاد خواست با توجه به فرصت کم باقی مانده تا برگزاری کنگره از تمام توان خود برای پیشبرد کارها استفاده نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام جمعه اسفراین با گرامیداشت یاد شهیدان اظهار امیدواری کرد: انشاالله دومین کنگره شهدا شهرستان با عنایت به نیت خالصی که اعضای مختلف ستاد در اجرای برنامه ها دارند با عیار و کیفیت بالاتری نسبت به کنگره اول برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: بایستی توجه داشت در برگزاری این دست کارها تنها اعتبارات مالی خوب کفایت نمی کند و آن چیزی که حائز اهمیت است نیت و هدف اشخاص است.

وی در خصوص اهمیت برگزاری کنگره ها و زنده نگه داشتن نام شهیدان نیز گفت: باید توجه کرد که پایداری نظام و امنیت امروز ما را همین بحث فرهنگ شهادت و ایثار تضمین کرده است که این خود مهمترین دلیل برای اهتمام ورزیدن به این حوزه و زنده نگاه داشتن یاد شهداست.

سرهنگ الهی راد فرماندهی بسیج و دبیر ستاد برگزاری دومین کنگره شهرستان نیز توضیحاتی را در خصوص روند اجرای امور داد و اظهار داشت: علیرغم نرسیدن اعتبارات استانی ، فضا سازی خوبی در خصوص برگزاری کنگره در سطح شهرستان انجام شده است که این خود از برکات خون شهداست.

شایان ذکر است دومین کنگره 430 شهید شهرستان اسفراین ، پنجشنبه 31 تیر در محل گلزار شهدای شهرستان در بهشت زهرای اسفراین برگزار خواهد شد.

 

نظر شما