امام جمعه بجنورد مطرح کرد؛

تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید تجهیزات نظامی لبیک ارتش به شعار سال

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۰:۱۰
کد خبر: ۵۴۶۱۸۴
تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید تجهیزات نظامی لبیک ارتش به شعار سال
آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در دیدار فرماندهان ارتش استان که به مناسبت بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی برگزار شد، بر تقویت روحیه معنوی و توان نظامی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، وی افزود: اختراع و راه‌اندازی ابزارآلات و تجهیزات نظامی مدرن و به‌روز برای پیشگیری از تعدی و جسارت دشمنان از سفارش‌های قرآن کریم و دین مبین اسلام است.

آیت الله یعقوبی با اشاره به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»، افزود: ملت‌های مسلمان باید به سفارش خداوند متعال برای کسب آمادگی‌های نظامی لازم به‌منظور جلوگیری از تهدیدات دشمنان جامه عمل بپوشانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: در این راستا باید همه مدیران و مسؤولان به‌ویژه فرماندهان نظامی کشور برای بکارگیری نیروهای انسانی خلاق در امر اختراع و ساخت ابزارآلات مدرن نظامی برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید و بکارگیری تجهیزات نظامی به‌ روز در ارتش و دیگر نیروهای نظامی، لبیک نیروهای مسلح به فرمان رهبری و شعار سال است.

آیت الله یعقوبی ادامه داد: داشتن نیروهای انسانی خلاق، ابزارآلات مدرن و روحیه و جسارت برای مقابله با تهدیدات نظامی لازمه هر جامعه‌ای برای برخورد با دشمنان و بدخواهان است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تأکید کرد: فرماندهان نظامی کشور باید با مدیریت قاطع و تحت امر فرماندهی کل قوا برای پیشرفت نظامی کشور تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افزود: باید دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بدانند اگر اقدامی نابخردانه برای تعدی به مرزهای این کشور داشته باشند، نیروهای مسلح پاسخی محکم و قاطع به آنها خواهند داد.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران با تکیه بر دانش و تلاش مجاهدانه نیروهای نظامی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: توان نظامی نیروهای نظامی ایران برای مقابله با تعرض‌های نابخردانه دشمنان قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: بیست و نهم فروردین که به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، نقطه درخشان و گواه آشکاری از حضور این نیروهای مخلص در صحنه‌های مختلف است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز