یک استاد دانشگاه در خراسان شمالی بر ایجاد اشتغال با حمایت از واحدهای تولیدی در جامعه تاکید و تصریح کرد:

توزیع پول بین مردم موجب تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۵۳۵۸۶
توزیع پول بین مردم موجب تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی می شود
توزیع پول بین مردم موجب تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد ریحانی در گردهمایی فرهنگیان در ستاد آقای روحانی اظهار کرد: باید قدم در راه اعتدال بگذاریم و ما هرگز برای جمع آوری رای، رقبای خود را تخریب نخواهیم کرد، تقویت آنان سبب تقویت ما است.

وی با بیان اینکه افراطی گری راهی برای نابودی است، افزود: این راه معتدل که هم اکنون در آن هستیم موجب رشد کشور در زمینه های مختلف می شود، از مسیر دروغ پرهیز کنیم، ما حق نداریم به خاطر یک رای بیشتر، دروغ بگوییم ما با راستی و درستی اندیشه های خود را بیان می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اندیشه های مخالف در کشور باعث رشد می شود، افزود: اندیشه های متفاوت سبب حیات سایر اندیشه ها خواهند شد.

این استاد دانشگاه گفت: اگر اندیشه های همه مردم یکی باشد آن جامعه هیچ رشدی در زمینه های مختلف نخواهد داشت، باید اجازه دهیم که اندیشه ها رشد پیدا کند و هر کس بتواند نقطه نظرات خود را بیان کند، نباید کاری کنیم که اندیشه ها مانند هم شوند.

رییس شورای سیاستگذاری استان خراسان شمالی در ستاد انتخاباتی روحانی هم در این گردهمایی با بیان اینکه از سال 92 تاکنون زمینه های رشد برای نخبگان فراهم شده است، گفت: ما دولت روحانی را دولت نخبگان می دانیم چرا که در مقابل نظرهای عوام فریبانه ایستاد.

قربان مهاجران افزود: هم اکنون در منطقه ای از دنیا هستیم که اطراف آن ناامنی وجود دارد برای اینکه امنیت اجتماعی را بالا ببریم باید همه با هم با یک منطق و اندیشه باشیم.

وی با بیان اینکه 'اندیشه محوری' باعث پیشرفت خواهد شد، گفت: با این ایده تمامی طوایف دور هم جمع خواهند شد.

وی به پیشرفت پروژه های زیر ساختی در کشور و همچنین این استان اشاره کرد و گفت: ایجاد دو بیمارستان در این استان، ساخت بخشی از راه جنگل گستان، استادیوم ورزشی و سایر موارد از جمله پروژه هایی در این استان بود که ایجاد شغل را نیز به همراه داشت.

مهاجران با بیان اینکه مردم، خود را دل خوش به یارانه ها نکنند، افزود: باید انگیزه کار و تلاش را در جامعه گسترش داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز