رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی؛

دستگیری رئیس باند سارقان به عنف در خراسان شمالی

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۴۹:۵۵
کد خبر: ۵۶۰۰۰۳
دستگیری رئیس باند سارقان به عنف در خراسان شمالی
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت : رئیس باند سارقان به عنف دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه پی جویی پرونده های سرقت به عنف طلا از کودکان وخانم های جوان ودر پی دستگیری یک نفر متهم موضوع برای دستگیری سرکرده اصلی باند سارقان  به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین اظهارات فرد دستگیر شده موفق به شناسایی متهم اصلی باند سارقان به عنف در استان و مخفیگاه وی در یکی از شهرستان های شمالی کشور شدند.

سرهنگ عرب زاده خاطر نشان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس با اخذ نیابت به شهرستان مذکور عزیمت و در یک عملیات غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر وبه این استان انتقال دادند .

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم در مواجهه حضوری با شکات پرونده به ۶ فقره سرقت به عنف در شهرستانهای بجنورد و جاجرم، یک فقره سرقت مغازه ویک فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بجنورد اعتراف کرد.

سرهنگ عرب زاده در پایان با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست تا هشدار های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز