نماینده بجنورد ؛

قول مساعد به مشکلات پزشکی قانونی

۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۵:۰۳
کد خبر: ۵۸۹۴۹۰
قول مساعد به مشکلات پزشکی قانونی
مدیر کل پزشکی قانونی استان در دیدار با نماینده بجنورد مشکلات و کمبودهای پزشکی قانونی را مطرح کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر بابک سلحشور  ضمن برشمردن اهمیت نقش پزشکی قانونی در رسیدگی به پرونده ای قضایی و اجرای عدالت در جامعه به تشریح وضعیت موجود پزشکی قانونی پرداخت.

وی همچنین اماری از عملکرد سال گذشته مجموعه پزشکی قانونی استان به نماینده مجلس شورای اسلامی ارائه نمود و افزود : پزشکی قانونی برای ایفای بهتر وظایف خود نیاز به فضای فیزیکی استاندارد، امکانت بهینه و به روز و همچنین نیروی انسانی لایق خلاق و متخصص دارد اما با وجود گذشت سالها از تاسیس استان، متاسفانه هنوز با کمبود شدید فضای فیزیکی امکانات آزمایشگاهی و نیروی انسانی روبرو هستیم؛ به طوریکه پروژه ساخت پزشکی قانونی مرکز استان در بجنورد با وجود پیشرفت نود درصدی، با کمبود اعتبار برای تکمیل و تجهیز روبروست.

دکتر سلحشور در ادامه گفت: بیش از هشتاد درصد پست های سازمانی نیز هنوز خالی هستند و رفع همه این مشکلات نیاز به توجه خاص مسئولین و دست اندرکاران استانی و ملی دارد.

در ادامه مهندس اکبری نماینده مردم شهرستان های بجنورد،مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، از همکاری و خدمات پزشکی قانونی در استان تشکر کرد و قول مساعدت جهت رایزنی و پیگیری برای حل مشکلات این مجموعه در استان و مجلس شورای اسلامی داد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز