معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی:

ایجاد ۲ هزار طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۸۹۶۸۰
ایجاد ۲ هزار طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
طی ۱۱ ماهه امسال دو هزار و ۲۰ طرح اشتغال‌ برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی ایجادشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علی‌رضا مرادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه طی امسال دو هزار و ۲۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجادشده است، اعلام کرد: امسال سه هزار فرصت شغلی بااعتبار۴۲ میلیارد تومان برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد ایجادشده است.

 
 مرادی بابیان اینکه از مجموع طرح‌های اجراشده ۵۲۸ طرح بااعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد این استان عملیاتی شده است، افزود: هزار و ۳۸۹ طرح نیز به ارزش ۲۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌های عامل ایجادشده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲ طرح اشتغال نیز از محل صندوق توسعه ملی،۲۷ طرح از محل منابع تلفیقی و ۷۲ طرح نیز از سایر منابع تأمین اعتبارشده است، ادامه داد: از مجموع طرح‌های اجراشده طی امسال هزار و ۱۲۷ طرح خودکفایی و کارآفرینی، ۹۳ طرح توان‌افزایی و ۱۰۷ طرح نیز کارانگیزی است.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های اصلی کمیته امداد این استان توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است، بیان کرد: به‌طور سالیانه بخشی از این برنامه‌ها از طریق توانمندسازی اقتصادی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال عملیاتی می‌شود.
 
مرادی با تأکید بر اینکه تمامی طرح‌های کمیته امداد خراسان شمالی با توجه به استعداد و موقعیت هر فرد در هر منطقه انجام می‌شود، ادامه داد: توانمندسازی در کمیته امداد این استان در پنج گام اساسی شامل شناسایی، مشاوره، آموزش، اجرای طرح، نظارت و فروش محصولات مددجویان انجام می‌شود.
 
وی بیان کرد: هم‌اکنون ۲۰ هزار طرح اشتغال درزمینه هایی ازجمله کشاورزی، دامپروری و فعالیت‌های صنفی و صنعتی در مناطق مختلف این استان فعال است.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز