نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با پرسنل تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش :

ارتش امنیت آفرین و آرامش بخش جامعه دینی می باشد

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۲:۵۲
کد خبر: ۶۹۷۹۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با پرسنل تیپ 130 شهید دلجویان ارتش گفت : ارتش زمینه ساز امنیت و ارامش بخش در جامعه دینی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در دیدار با پرسنل تیپ 130 شهید دلجویان ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش اظهار کرد : در واقع ارتش امنیت افرین و ارامش بخش در جامعه دینی ایران اسلامی می باشد.

وی  با تاکید برجایگاه ویژه نیروی های مسلح به ویژه ارتش در نظام اسلامی افزود : ارتش در واقع جندالله است و در کنار سایر نیروهای مسلح زیر نظر ولی امر مسلمین دژ مستحکم جامعه دینی و زینت رهبران جامعه اسلامی می باشد.

امام جمعه مرکز استان  با اشاره به رژه تاریخی 19 بهمن همافران در برابر معمار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد :  این رژه در واقع به همگان ثابت کرد که انقلاب اسلامی پشتوانه محکم نیروهای ارتشی را دارد که این رویداد نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

یعقوبی به  تلاش های اوایل انقلاب برای انحلال ارتش اشاره کرد و افزود : ارتش که در واقع با بدنه ولایی و مذهبی خود مانع مصادره شدن انقلاب توسط گروهک و جریانات منحرف شده بود ، با تلاش های این گروهک های حقیر برای انحلال ارتش مواجه شده بود که امام راحل با تیز بینی و درایت الهی خود با انتخاب روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش این تلاش ها را نقش بر آب نمود و ارتش نیز با رشادت های خود در جریان 8 سال دفاع مقدس و برقراری امنیت در مناطق مختلف کشور به خوبی وظیفه خود را انجام داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت : اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران حاصل رشادت ها و جان فشانی های نیروی مسلح به ویژه ارتش قهرمان می باشد که با قدرت و هیبت خود پشتوانه بزرگی برای نظام اسلامی می باشد.

خبرنگار : مهدی رضایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز