سرپرست معاونت سیاسی استانداری:

فرمانداران و مدیران استان خدمات دولت را انعکاس دهند

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۹:۰۲
کد خبر: ۷۳۶۸۵۵
فرمانداران و مدیران استان خدمات دولت را انعکاس دهند
سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: تمام فرمانداران و مدیران استان خدمات دولت را در هفته گرامیداشت دولت به خوبی انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمود ثمینی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته گرامیداشت دولت اظهار داشت:هفته دولت بهترین فرصت برای مسئولان اجرایی است که ارتباط خود را با مردم و رسانه های گروهی قوی کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید را منعکس کنند.

وی از فرمانداران شهرستان ها خواست تا در طول سال و به خصوص در محافل مختلف و بین آحاد مردم و هم چنین روستاها حاضر شوند و جوابگوی مردم باشند.

ثمینی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای استقرار خود خدمات قابل توجهی را در روستاها و شهرها انجام داده است لذا باید تبلیغات مناسبی نیز انجام شود تا مردم بیشتر آگاه شوند.

وی اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب تری در جامعه انعکاس یابد، از این رو می طلبد برنامه ریزی دقیقی در این مسئله داشته باشیم تا خروجی مناسبی حاصل شود بنابراین اولویت بندی پروژه ها در کمیته های شهرستانی و توسط خود فرمانداران انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز