استاندار خراسان شمالی:

روشنگری روابط عمومی ها ابزار مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۴:۵۰
کد خبر: ۷۵۳۳۶۲
روشنگری روابط عمومی ها ابزار مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است
استاندار خراسان شمالی با بیان این که دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همه توان به صحنه آمده است و اکنون در یک جنگ غیرفیزیکی اما واقعی به سر می بریم، فعال شدن بخش خصوصی را راه مقابله با جنگ اقتصادی و روشنگری روابط عمومی ها در فضای رسانه ای را ابزار مقابله با جنگ رسانه ای دشمن قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا خباز در دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، روابط عمومی ها را به منزله چشم و گوش مدیران دستگاه ها توصیف کرد و گفت: روابط عمومی ها زیر نظر عالی ترین مقام اجرایی دستگاه باید با ارائه اطلاعات درست و به موقع به مدیران، از بروز خطا در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها جلوگیری کنند.

وی با ابراز خرسندی از انسجام روابط عمومی های استان و همراهی کامل این مجموعه با دولت برآمده از بطن مردم خاطرنشان کرد: کسی از روابط عمومی ها توقع ندارد حق را باطل و یا باطل را حق جلوه دهند؛ بلکه انتظار این است که واقعیات را بدون کم و کاست و به همان شکلی که هست، منعکس کنند. وی ادامه داد: در این شرایط خطیر و حساس کشور، روابط عمومی ها برای سرافرازی ملت و نظام از عمر، زبان و قلم خود مایه می گذارند و نقش بسیار حساسی بر عهده دارند لذا باید قدردان آنان بود.

استاندار خراسان شمالی با اذعان به این که دولت کنونی در عرصه رسانه ای و اطلاع رسانی بسیار مظلوم است، لزوم آگاه کردن مردم به خدمات و دستاوردها و پاسخگویی موثر به شبهه افکنی و سخنان ناروا، غیرمنطقی و بی پایه و اساس را مورد تاکید قرار داد.

دکتر خباز با اشاره به گلایه های رئیس جمهوری از برخی اعضای دولت که در برابر تخریب ها سکوت می کنند و از دولت دفاع نمی کنند، گفت: معنا ندارد کسی در دولت باشد ولی از سیاست ها و برنامه های آن دفاع نکند. وی ادامه داد: در یک ارکستر همه باید ساز هماهنگ بنوازند. وی هم چنین از برگزاری مستمر جشنواره روابط عمومی های برتر استان حمایت کرد./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز