سازمان برنامه و بودجه باید در برابر مطالبات غیرکارشناسی بایستد

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۶:۵۴:۲۸
کد خبر: ۷۶۳۶۸۵
سازمان برنامه و بودجه باید در برابر مطالبات غیرکارشناسی بایستد
استاندار خراسان شمالی در آیین بهره برداری ساختمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لزوم توزیع اعتبارات بر مبنای شاخص های علمی را گوشزد کرد و از مدیران و کارشناسان این سازمان خواست در مقابل درخواست ها و تصمیم های غیرکارشناسی که مغایر عدالت است، بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدرضا خباز اظهار داشت: اختصاص اعتبار 50 میلیارد ریالی برای فراهم کردن این ساختمان یکی از قول های استاندار پیشین بود که بر آن تاکید کردیم و امروز خرسندم این وعده محقق شد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دارای فضای جدید شده است.

حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز تصریح کرد: عدالت ، امنیت و رفاه مردم از نگاه امام صادق(ع) بستر رشد و توسعه جامعه به شمار می رود لذا سعی کنیم در تمام حوزه های مدیریتی خود این سه اصل را مورد توجه قرار دهیم.

احسانعلی عالی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم با اشاره به اهمیت و حساسیت کار این سازمان در پیشبرد اهداف توسعه ای کشور خاطرنشان کرد: فضای قبلی و استیجاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی در شأن کارکنان این سازمان و مدیران استان نبود که با حمایت استاندار خراسان شمالی و رئیس سازمان برنامه و بودجه ساختمان جدید تهیه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز