استاندار خراسان شمالی:

حقوق مردم در بازار نباید تضییع شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۴۰:۰۵
کد خبر: ۷۷۲۲۹۲
حقوق مردم در بازار نباید تضییع شود
استاندار خراسان شمالی با حضور در اداره کل تعزیرات حکومتی ضمن بازدید و عرض خداقوت و تبریک به کارکنان به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس این سازمان، بر رعایت عدل و انصاف از سوی کسبه بازار تاکید کرد و گفت: حقوق مردم در این شرایط جنگ اقتصادی نباید تضییع شود؛ ضمن آن که سازمان تعزیرات حکومتی باید رسیدگی به پرونده ها را با سرعت بیشتری انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا خباز در حاشیه این بازدید و طی نشستی با اعضای مجموعه اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نقش تعزیرات حکومتی بیش از پیش احساس می شود لذا باید چاره ای اندیشید که بخشی از آن، تصمیم گیری سیاستگذاران و بخش دیگر آن برنامه ریزی مسئولان و تلاش بیشتر آنان را می طلبد.

وی با تاکید بر این که نباید آنچه را  دشمن به ما تحمیل کرده است،بپذیریم، تصریح کرد:دستگاه های اجرایی متولی باید تلاش مضاعفی در برقراری عدالت و انصاف در جامعه داشته باشند.

دکتر خباز با تاکید بر این نکته که شرایط امروز بازار ما به نظارت بیشتری نیاز دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت می توانند با استفاده از ظرفیت قانونی و بخش خصوصی یک مجموعه همراه و همدل داشته باشند که خروجی آن فشار کمتر به مردم خواهد بود تا از این طریق بتوانیم دین خود را به نظام و کشور ادا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز