همراهی و همدلی شهروندان کلید ارائه خدمات بهتر با هزینه های کمتر

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۸:۱۷
کد خبر: ۷۸۳۸۵۵
همراهی و همدلی شهروندان کلید ارائه خدمات بهتر با هزینه های کمتر
شهردار بجنورد در جمع معتمدین محلات شهر بجنورد گفت: ارتباط بین مردم و مدیریت شهری از طریق معتمدین است واگر مردم با مدیریت شهری همگام_همراه شوند میتوان خدمات بهتر با هزینه کمتر ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ روح الله براتیان با اشاره به اینکه شاه  کلید شورای اسلامی شهر همدلی بین اعضا آن است افزود: این امر را در دور پنجم شورا تجربه کردم که اگر باهمدلی اعضا شورای شهر نبود نمی توانستیم از بحران_شهرداری در سال گذشته بیرون بیام.

وی اظهار کرد:  با همفکری معتمدین و ریش سفیدان محلات ارتباط با مردم را برقرار و با ضمانت_اجرایی در انجام پیشنهادات و مشکلات مطرح شده باید اعتماد مردم را کسب کنیم.

شهردار با اشاره به اینکه تمامی خواسته ها و مشکلات را نمیتوان در زمان کوتاه رفع کرد افزود:مشکلات محلات را اولویت_بندی میکنیم تا باساس امکانات موجود بتوان خدمات بهتری ارائه بدهیم.

براتیان اعلام کرد: تا ١۰روز اینده مشکلات محله خود را بررسی و به شهرداری اعلام تا براساس اولویت در بودجه سال اینده لحاظ کنیم.

شهرداربجنورد همچنین گفت: سال جاری سال عمرانی تفرجگا_هها بوده و اقدامات خوبی در پارک بابا امان, دوبرار,... انجام شد که این امر براساس خواست مردم بود.

وی با اشاره به اینکه ممیزی املاک در شهر در حال انجام است  افزود:نرم افزاری شهرسازی آماده شده که با اجرای این نرم افزار ۸۰ درصد از مراجعات به شهرداری کاسته و روند اداری شهرسازی تسهیل خواهد شد.

شهردار بیان کرد :باتوافق املاکی که در چهاراه مخابرات شده در آینده پارکینگ فعلی چهارراه مخابرات به چهار_برابر ظرفیت تبدیل خواهد شد.

 

انتهای پیام./

خبرنگار منیژه سهرابی ر اد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز