معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی :

حل مشکلات جوانان در کوتاه ترین زمان از دغدغه های استاندار است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۱:۲۷
کد خبر: ۸۳۷۴۷۸
حل مشکلات جوانان در کوتاه ترین زمان از دغدغه های استاندار است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: حل مشکلات جوانان در کوتاه ترین زمان ممکن از دغدغه های استاندار خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی در این نشست اظهار داشت: انگیزه و نیروی جوان بزرگترین سرمایه هر کشور می باشند که ادعای قدرت هر کشور با اتکا به جوانان است که جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آزمون های مختلف توانستند افتخار آفرینی کنند.

حیاتی افزود: امروز برنامه ریزی و هجمه توطئه های دشمنان استکبار ستیز نظام مقدس جمهوری اسلامی متوجه جوانان می باشد و به گفته خود می خواهند با جداسازی خط جوانان از انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درون تهی کنند، بنابراین نقش جوانان در این دوران حساس و تلاش ما مسئولان نیز باید برای حل مشکلات جوانان بیشتر از گذشته است.

وی ادامه داد: حضور جهادی و بی ادعای جوانان این مرز و بوم در مناطق سیل زده باعث ایجاد بارقه های امید در دل دوستداران انقلاب و یاس و ناامیدی در دشمنان نظام شد.وی مطرح کرد: اهمیت به حل مشکلات جوانان مورد تاکید مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و استاندار خراسان شمالی نیز بر این موضوع توجه ویژه ای دارد.

حیاتی اشاره داشت: دغدغه جوانان دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد و این نگاه در ساز و کار اجرایی نظام دیده شده است و ایجاد دستگاه های اجرایی و سازمان هایی مانند پارک علم و فناوری برای حمایت از طرح ها و ایده های خلاقانه جوانان می باشد تا در ادامه این حمایت ها موجب ایجاد اشتغال و کارآفرینی شود.

حیاتی در ادامه بر گره گشایی از مشکلات جوانان نخبه استان تاکید کرد و گفت: بنیاد نخبگان استان با ۵ جوان نخبه و دارای ایده حاضر در جلسه با هدف بررسی و حل مشکلات آنان نشستی برگزار کند و در این راستا از ظرفیت های ملی و استانی نیز بهره مند شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای توجه بیشتر به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: این توجه نباید تنها در گفته ها باشد. حیاتی تصریح کرد: مشکلات جوانان ما نباید در پیچ و خم بروکراسی های اداری به فراموشی سپرده شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود گفت: تسهیلات خوبی در استان برای بهره مندی جوانان وجود دارد و بانک های استان باید در بحث تضامین و وثایق همکاری لازم را با جوانان نخبه استان داشته باشند تا با تقویت حمایت های مالی ایده های آنان به کارآفرینی تبدیل شود.

حیاتی خاطر نشان کرد: فضای دانشگاه های استان باید فضای جنب و جوش و تکاپو برای مشارکت خلاقانه دانشجویان به عنوان نیروی جوان کشور جهت هم افزایی با دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حل مشکلات باشد و تنها به بحث های سیاسی مرسوم نپردازد. 

مراجعه جوانان دارای ایده به ویژه در بخش صنعت دفاعی به سپاه پاسداران استان برای بهره مندی از امکانات ملی و استانی این نهاد در بکارگیری جوانان در نظام، پیش بینی اعتبار برای مسجد جامع روستای ارکان و حل مشکلات فرهنگی این روستا، تاکید بر اموزش سازمان های مردم نهاد برای کمک به حل مشکلات مردمی و حضور پررنگ در بحران های احتمالی آینده و توجه متولیان امر برای برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان استان با توجه به فرارسیدن تابستان از دیگر تاکیدات ولی الله حیاتی در این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز