معاون سیاسی استاندار:

روابط عمومی ها، مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی هستند

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۷:۵۲:۴۲
کد خبر: ۸۴۶۲۸۰
روابط عمومی ها، مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، روابط عمومی ها مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت:روابط عمومی ها بدون تحریف، مطالب را به مدیران خود انتقال می دهند تا تصمیم گیری درستی اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر ولی الله حیاتی در جمع اعضای هیئت رییسه شورای روابط عمومی استان اظهار داشت: روابط عمومی ها نقطه اتصال بین مردم و دستگاه های اجرایی هستند که باید تمام کم و کاستی های مردم را احصا کرده و به مدیران خود ارجاع دهند و بازخورد آن را نیز تحویل مردم مربوطه دهند.

وی تصریح کرد: در شرایط امروز، نقش روابط عمومی از کارکردهای کارگزاران نظام نقشی استثنایی است. حیاتی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در شرایطی هستیم که باید به لحظه در خصوص سیاست های اجرایی، فرهنگی و سایر سیاست های دولت اطلاع رسانی کنیم و مردم نیز با جزئیات در جریان این سیاست ها قرار گیرند.

وی در ادامه سخنان خود اقای قلی زاده سرپرست روابط عمومی استان را فردی صاحب نظر، صاحب قلم و اندیشه معرفی کرد و گفت: امیدواریم با حضور چنین چهره ای مشکلات حوزه روابط عمومی های استان حل شود ضمن آنکه ما نیز حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: با اطلاع رسانی صحیح، درست و به موقع به مردم باید سیاست های دولت را عملیاتی و اجرایی کنیم. سرپرست روابط عمومی ، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری نیز در این نشست گفت: از ۲۰ سال پیش جهت ارتقای حوزه روابط عمومی ها اقدامات خوبی انجام شده و با توسعه ارتباطات، روزنامه ها و مطبوعات نیز روابط عمومی ها به سمت و سوی مدیریت افکار عمومی هدایت شده اند.

علی قلی زاده افزود: روابط عمومی ها، مشاوران مدیران در حوزه مدیریت افکار عمومی هستند و با توجه به تغییرات سریع ارتباطات این عزیزان دائما سعی می کنند ارتباطی روان و سریع بین مردم و مسوولان همیشه جریان داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: در شرایط خاص امروز کشور که شایعات و اخبار کذب وجود دارد باید نقش روابط عمومی ها را جدی گرفت و با تمامی رسانه ها تعامل داشت.

شایان ذکر است چهارشنبه 25 اردیبهشت با حضور تمامی مدیران روابط عمومی سازمانها و دستگاه های استانی در سالن همایش های استانداری خراسان شمالی هیت رئیسه جدید انتخاب خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز