فراخوان چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی منتشر شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸:۳۵
کد خبر: ۸۴۷۹۷۶
فراخوان چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی منتشر شد
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از انتشار فراخوان چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: این جشنواره به منظور سامان دهی بیشتر فعالیت های مختلف تئاتر و تولیدات، ارتقاء سطح کیفی آثار، همگرایی، اجرای عمومی گروه های نمایشی، ارتباط موثر با تماشاگران و گسترش دایره مخاطبان  برگزار خواهد شد.

وی، با اشاره به موضوعات جشنواره، اظهار داشت: آثار نمایشی با موضوع شعار سال (رونق تولید ) همچنین فرهنگ بومی و آئینی خراسان شمالی،ملی، ارزش های اسلامی دفاع مقدس و معضلات اجتماعی در اولویت قرار خواهد گرفت و بدیع بودن و خلاقیت در اجرای آثار برای ارزیابی هیأت انتخاب تأثیر گذار خواهد بود.

حیدری، با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره، افزود: کلیه آثار نمایشی که در طول سال اجرای عموم داشته اند می توانند متقاضی حضور درجشنواره باشند و آثاری که برای این جشنواره تولید می شوند می بایست قبل از آغاز بازبینی حداقل ٥ اجرای عمومی در شهرستان خود داشته باشند.

حیدری، علاقمندان می توانند برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار خود به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان مراجعه و یا با شمار ٣٢٢٤٤١١٥ تماس حاصل نمایند.

وی، آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک را ١٥ تیرماه ٩٨ اعلام کرد و گفت: بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه هفته دوم مرداد و برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان هفته نخست شهریور٩٨ خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز