آغاز به کار هسته محرومیت‌زدایی باهدف استفاده از ظرفیت نخبه‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۴:۲۱
کد خبر: ۸۶۲۳۱۴
آغاز به کار هسته محرومیت‌زدایی باهدف استفاده از ظرفیت نخبه‌ها
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز به کار هسته محرومیت‌زدایی باهدف توسعه تعاملات با مراکز دانشگاهی و پژوهشی استان برای گسترش همکاری‌های علمی در پیشبرد مأموریت‌های محوله کمیته امداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌های علمی مراکز دانشگاهی، پژوهشی و دانش‌بنیان را از دیگر اهداف راه‌اندازی این هسته دانست و افزود: انجام اقدامات اجرایی محرومیت‌زدایی مبتنی بر تحقیقات و تصمیمات در هسته‌های تخصصی و همچنین نظام‌مند نمودن مطالعات و پژوهش‌های علمی در این حوزه، ازجمله محورهای تشکیل هسته تخصصی محرومیت‌زدایی در این استان است.

وی اضافه کرد: سعی ما بر این است در این هسته از ظرفیت نخبگانی استان اعم از دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، استارتاپ ها با نگاه جهادی و داوطلبانه در راستای تحقق سیاست‌های محرومیت‌زدایی استفاده کنیم.

وی با ابراز امیدواری که برگزاری این هسته می‌تواند گامی مهم در راستای محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر و حل مشکلات و کمبودها باشد، افزود: بهره‌گیری هدفمند از ایده‌های نو و یافته‌های علمی در پیشبرد مأموریت‌های کمیته امداد بسیار مهم است.

الهی راد در ادامه لازمه خدمات‌رسانی مؤثر و کارآمد به مردم را بهره‌گیری هدفمند از ایده‌های نو، مجموعه‌های دانش‌بنیان و یافته‌های علمی عنوان و اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی اعضای هسته محرومیت‌زدایی در استان اقدامات اجرایی مؤثر مبتنی بر مطالعات و پژوهش‌های علمی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

نظر شما