استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

نقش موثر وزیر کشور در استقبال پر شور مردم استان از کاروان تدبیر و امید

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۹:۰۴:۲۱
کد خبر: ۸۷۲۶۰۷
نقش موثر وزیر کشور در استقبال پر شور مردم استان از کاروان تدبیر و امید
استاندار خراسان شمالی بر نقش موثر وزیر کشور برای حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در مراسم تقدیر از فعالان عرصه رسانه در سفر کاروان تدبیر و امید به استان، اظهار داشت: وزیر کشور در تمامی مراحل سفر همراه ما بودند و  بسیار کمک کردند.

دکتر شجاعی افزود: در مرحله پیگیری و تایید مصوبات کار را تمام کردند و ۴۸ ساعت زودتر به استان آمدند و جلسات متعددی با اقشار مختلف برای توجه دادن مردم برای حضور پر شور در استقبال از رئیس جمهور در شهرستان شیروان برگزار کردند.

وی ادامه داد: در نهاد ریاست جمهوری هم با دیدن روحیه تلاش مسئولان استان برای اخذ مصوبات به ما بسیار کمک کردند و مصوبات خوبی داشتیم و انصافا این نگاه بر شخص رئیس جمهور هم اثر داشت و ۸۱۱ میلیارد تومان اعتبار تایید شده در حوزه تملک دارایی بیانگر این موضوع است که تکمیل پروژه های زیرساختی مورد توجه استان خواهد بود.

دکتر شجاعی با قدردانی دوباره از حضور با شکوه مردم در استقبال از رئیس جهمور گفت: این حضور پر شور آبروداری برای نظام و استان بود و  و آثار و برکات این سفر را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در بخش دیگر از سخنان خود گفت: همه متوجه مشکلات مردم هستیم و با بیان واقعیت ها در سطح ملی به دنبال حل این مشکلات هستیم اما بنده اعتقاد دارم زمان و مکان بیان باید به موقع باشد.

دکتر محمدعلی شجاعی افزود: در شرایط موجود کشور مقام معظم رهبری بر امید بخشی و کار جهادی تاکید فراوان دارند و رسانه ها در این راستا نقش موثر خواهند داشت و باید بدانیم پمپاژ رسانه ای دشمن ناامیدی است و ما حق نداریم بخاطر نظام مقدس جمهوری اسلامی تزریق ناامیدی در جامعه داشته باشیم.

دکتر شجاعی با بیان اینکه باید واقعیت ها را بگوییم و بدانیم سیاه پردازی در واقع نمایش نمای سیاه از کشور و نه برای بنده است،خاطر نشان کرد: شک نکنید نشانه توطئه دشمنان به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این موضوع را جدی بگیرید.

وی افزود: جنگ دشمنان با ما به دلیل حضور موثر جمهوری اسلامی در منطقه و پیشرفت در علم و تکنولوژی است و باید در رسانه ای شدن اخبار دقت نظر داشته باشیم و در عین حال به دنبال حل مشکلات باشیم.

دکتر شجاعی با بیان اینکه تلاش، کار و امید بخشی در کنار هم معنی دارند، گفت: استان قرار است به دست خود مردم آباد شود در ادامه افراد دیگر برای حضور و فعالیت در استان تمایل داشته باشند و رسانه ها باید مردم را اینگونه راهنمایی کنند. وی تاکید کرد: قرار نیست دولت این کار را بکند؛ دولت زیرساخت و تسهیلات را تامین می کند.

وی مطرح کرد: برای پیگیری های مصوبات استان باید قوی باشیم و شاکله پیگیری مصوبات سفر مسئولان کشوری به استان باید به خوبی تعریف کنیم و از همه ظرفیت ها بهره مند شد.

دکتر شجاعی در پایان تاکید کرد: تلاش داریم رفت و آمد مسئولان کشوری برای مردم استان خروجی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز