اختصاص تسهیلات ۳۶ میلیاردی قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۴:۲۴
کد خبر: ۸۸۱۶۳۱
اختصاص تسهیلات ۳۶ میلیاردی قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اختصاص ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان این نهاد از محل صندوق امداد ولایت در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد در جلسه آموزشی و توجیهی کارکنان صندوق امداد ولایت افزود: ۲۰ میلیارد تومان از این تسهیلات در حوزه تحصیلی، درمانی، فرهنگی و معیشتی اختصاص‌یافته است.

وی ادامه داد: بیش از هشت میلیارد تومان از این تسهیلات نیز در بخش مسکن مددجویان و باقی‌مانده به توسعه اشتغال آن‌ها اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به‌سرعت بخشی در ارائه خدمات به مددجویان تأکید کرد و گفت: خدمت در کمیته امداد فرصتی معنوی برای کارکنان است.

وی فعالیت در حوزه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه را مورد رضای الهی برشمرد و افزود: شما امدادگران باید در خدمت‌رسانی قدردان این نعمت الهی باشید‌.

 الهی راد خدمت در هر جایگاه از کمیته امداد را مهم شمرد و بر انجام کارها به نحو احسنت تا کید کردو گفت: خدمت در این نهاد فرصتی برای خودسازی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه باید همه تسهیلات قرض‌الحسنه در مسیر درست هزینه شود، ادامه داد: برای تقویت منابع صندوق از ظرفیت خیران استفاده کنیم.

وی بر سرعت در ارائه خدمت تأکید کرد و ادامه داد: نسبت به انجام نیازمندی مددجویان باید با حساسیت بیشتری فعالیت کنید و کیفیت ارائه خدمات را بالا ببرید و کارهای خود را بدون منت انجام دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز