۷۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند چشم‌انتظار حمایت خیران

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۷:۱۷
کد خبر: ۸۹۴۲۷۰
۷۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند چشم‌انتظار حمایت خیران
مدیر کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد چشم‌انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد در دیدار با مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه هم‌اکنون شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و حدود هزار دانشجو در مقاطع و سطوح مختلف تحصیلی تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: این افراد برای شروع سال تحصیلی جدید چشم‌انتظار یاری و کمک مردم و خیران هستند.

وی بابیان اینکه این نهاد به‌منظور حمایت از جامعه هدف خود در طول سال خدمات متفاوتی در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف ارائه می‌کند، ادامه داد: خدماتی نظیر کمک‌هزینه تحصیلی، تهیه اقلام موردنیاز تحصیل، شهریه، کلاس‌های تقویتی و برگزاری اردوهای مختلف زیارتی و تفریحی ازجمله خدماتی است که دانش‌آموز و دانشجویان تحت حمایت از آن بهره‌مند‌می شوند.

وی در ادامه بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۵ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد این افراد، زنان سرپرست خانوار هستند.

وی همچنین یادآور شد: هم‌اکنون سه هزار و ۵۰۰ یتیم و سه هزار فرزند نیازمند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که این کودکان نیز در ابتدای سال تحصیلی نیازمند کمک‌های خیران هستند.

وی در ادامه به توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مهارت‌های آموزشی و ایجاد شغل با پرداخت تسهیلات اشتغال ازجمله اقدامات این نهاد است.

عباس زاده، مدیرکل تأمین اجتماعی نیز وظایف و فعالیت‌های کمیته امداد در رسیدگی به حال محرومان را خطیر عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امروز مکانی امن برای حمایت از نیازمندان محسوب می‌شود.

وی خدمات و رسیدگی کمیته امداد به محرومان را ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: خدمت در این نهاد توفیقی بزرگ برای امدادگران کمیته امداد است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز