مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

اطعام ۱۴ هزار نفر از عزاداران حسینی در روز عاشورا

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۲:۵۰
کد خبر: ۸۹۶۳۰۶
اطعام ۱۴ هزار نفر از عزاداران حسینی در روز عاشورا
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اطعام ۱۴ هزار نفر از عزاداران حسینی طی روز عاشورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد با اشاره به اینکه این اطعام در قالب اجرای طرح نذرواره احسان حسینی اجرا می‌شود، افزود: نذرواره حسینی در قالب پخت ۷۲ دیگ غذای گرم در این استان باهدف اطعام نیازمندان در روز عاشورا انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ دیگ این غذا توسط یکی از خیران سمنانی اهداشده است، تصریح کرد: این طرح با همکاری کمیته امداد و خادمین هیئت حسین جان شهرستان بجنورد در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای این طرح از مشارکت مردمی در قالب طرح احسان حسینی نیز بهره‌مند‌ می شویم.

 مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و ادامه داد: هم‌زمان با ایام ماه محرم ماه عزاداری سیدالشهدا (ع) طرح احسان حسینی باهدف بهره‌گیری از فضای معنوی ماه محرم و ظرفیت مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیات های مذهبی برای کمک به نیازمندان آغاز شده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سطح استان کمک‌های نقدی، سبد کالا یا غذای گرم بسته‌بندی‌شده را برای توزیع میان نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند.

شایسته ذکر است: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه پرداخت تلفن همراه با شماره #۲*۷*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ کمک‌ها و نذورات خود را به نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کنند.

نظر شما