حضور استاندار خراسان شمالی در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکمنستان

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۳:۵۸
کد خبر: ۹۱۲۰۷۵
حضور استاندار خراسان شمالی در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکمنستان
دکتر محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی به همراه دکتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای شرکت در پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ترکمنستان عازم کشور ترکمنستان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکمنستان از طرف جمهوری اسلامی با مسئولیت وزیر راه و شهرسازی در شهر عشق آباد در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۴ مهر ماه برگزار می شود که با توجه به هم مرز بودن استان خراسان شمالی با کشور ترکمنستان دکتر شجاعی به نمایندگی از استان در هیات اعزامی وزارت راه و شهرسازی حضور دارد.

نشست‌های کمیته‌های فنی انرژی، حمل و نقل،   تجاری و بازرگانی، امور بانکی و فرهنگی پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان  هفته گذشته برگزار شد و در ادامه برنامه های خوبی برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی بین دو کشور برای افق چندساله ترسیم و عملیاتی خواهد شد.

در پایان این دوره از اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان، سند اجلاس و تفاهمنامه همکاری بین طرفین امضا می‌شود.

در این سفر همایش تجاری بین بخش خصوصی دو کشور توسط کارآفرینان و تاجران برگزار خواهد شد و همچنین همکاری های مشترک بین استان های دو کشور ترسیم و تفاهم خواهد شد.

در این سفر موضوعات تسهیل عبور و مرور و توسعه تجارت مرزی بین دو کشور ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران به ویژه برای استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

دکتر شجاعی به عنوان تنها استاندار از استان های کشور در این نشست حضور دارد و همچنین در این سفر دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان و قاضی زاده نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز