دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی خبر داد:

وقوع یک فقره قتل در شهرستان بجنورد/مردی ۳۴ ساله بر اثر درگیری به قتل رسید

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۰:۳۵
کد خبر: ۹۳۰۵۶۶
وقوع یک فقره قتل در شهرستان بجنورد/مردی ۳۴ ساله بر اثر درگیری به قتل رسید
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از وقوع یک فقره قتل عمدی در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مسلم محمدیاران ضمن اعلام این خبر،اختلاف میان یک زوج با مردی ۳۴ ساله را علت اصلی بروز این حادثه اعلام و تصریح کرد: در نتیجه  ظهوراختلاف و درگیری فی مابین یک زن و شوهر با فرد دیگری که از قبل همدیگر را می شناخته اند در یکی از روستاهای توابع شهرستان بجنورد، مردی ۳۴ ساله ظاهرا بوسیله ضربات اصابت ضربات چاقو به قتل رسید.

این مقام قضایی در توصیف جزئیات ما وقع گفت: در جریان این درگیری که در ساعات اولیه مورخ سوم آذر ماه رخ داده بود؛ مرد ۳۴ ساله(مقتول) ظاهرا از ناحیه گلو مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار می گیرد و در ادامه محل بریدگی ها نیز بوسیله پارچه و کمربنده بسته می شود و در ادامه منزل مسکونی که به نظر می رسد متعلق به دایی مقتول بوده است ، مورد تحریق عمدی واقع می شود و در این اثنا قسمت هایی از بدن جسد مقتول نیز دچار حریق و سوختگی می شود.

وی با بیان اینکه جسد، جهت تشخیص علت تامه مرگ، به پزشکی قانونی منتقل شده و در این خصوص نیز  پرونده قضایی تشکیل گردیده؛ عنوان کرد: این پرونده به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد ارجاع و در شعبه مرجوع الیه در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به دستگیری یکی از متهمان(زن) خاطرنشان کرد:هر چند نظریه پزشکی قانونی تاکنون واصل نگردیده؛ ولی با توجه به بررسی های بعمل آمده  و تحقیقات صورت گرفته از جمله بازجویی های اولیه از متهم دستگیر شده، دو نفر زن و شوهر بعنوان متهمان اصلی این پرونده شناسایی شده اند و متهمه پس از دستگیری و بازجویی نزد مقام قضایی، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی بجنورد گردیده و تلاش ها برای دستگیری متهم متواری کماکان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن ماهیت دقیق و  تمامی ابعاد و زوایای  احتمالی ماجرا کماکان ادامه دارد.

نظر شما