معاون استاندار تاکید کرد؛

مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان فرصتی برای معرفی خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۹:۵۴
کد خبر: ۹۳۰۵۷۰
مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان فرصتی برای معرفی خراسان شمالی
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان را فرصتی مناسب برای معرفی پتانسیل های استان دانست و تاکید کرد: این مسابقات یک رویداد بین المللی است که می توانیم ظرفیت های استان را در سطح جهان و کشور به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،علی بیگ زاده در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان با مکاتبه با مرکز تعداد و سطح مهمانان این مسابقات را مشخص و اعلام کند.

بیگ زاده با تاکید بر تشکیل هر چه سریع تر گروه های کاری، افزود: تمام هتل ها و مهمانسراهای بخش خصوصی و دولتی برای اسکان مهمانان بررسی و محل نهایی متناسب با سطح مهمانان مشخص شود و در این راستا دستگاه های اجرایی استان نهایت همکاری را با کمیته اسکان این مسابقات داشته باشند.

وی ادامه داد: زیرساخت ها و محوطه سازی سالن های ورزشی مورد نظر برای برگزاری این مسابقات انجام شود و تجهیزات ایجاد شده تا سه روز آینده تست شود.

بیگ زاده گفت: تجربه نشان می دهد مهمانان خارجی از بدو ورود به دنبال تعویض پول های خود هستند بنابراین یک صرافی در ورودی فرودگاه بجنورد پیش بینی شود.

وی تاکید کرد: اهمیت برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان بر کسی پوشیده نیست و می دانیم یک فرصتی ارزشمند برای استان است و در زمان برگزاری این مسابقات دوربین های زیادی استان را به نمایش می گذارند و نام خراسان شمالی از تلویزیون های ملی و بین المللی شنیده خواهد شد.

بیگ زاده تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری تورهای گردشگری را برای معرفی استان پیش بینی کند و اداره کل حمل و نقل و راهداری مسئول ایاب و ذهاب مهمانان این مسابقات است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز