بزرگترین رویداد بین المللی در بجنورد شکل میگیرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۸:۱۲
کد خبر: ۹۳۴۲۳۹
بزرگترین رویداد بین المللی در بجنورد شکل میگیرد
به همت استاندار خراسان شمالی بزرگترین رویداد بین المللی با حضور ورزشکاران ۷ کشور در بجنورد در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،استاندار خراسان شمالی در نشست هماهنگی برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه های آزاد و فرنگی جهان اظهار داشت: با توجه به اینکه خراسان شمالی میزبان مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان است ، لذا استفاده از ظرفیت مردم این استان برای برگزاری باشکوه تر این رویداد جهانی ضروریست باید به تمامی جزئیات دقت شده و استانداردها و سطح بندی های بین المللی در محل برگزاری مسابقات، که دانشگاه بجنورد است ؛ دقت شود.

وی افزود: باید اقدامات لازم برای برگزاری این مسابقات را جدی گرفت زیرا این اقدام در تاریخ کشتی جهان با نام استان ثبت خواهد شد بنابراین یک فرصت بزرگی است که باید آبرومند برگزار شود. شجاعی تصریح کرد: باید برگزاری این مسابقات به بهترین وجه و با مدیریت تمام و کمال مدیران دستگاه های اجرایی انجام شود ، زیرا بحث حیثیت کشور در میان است از سوی دیگر کسی هم حق دخالت در امور دیگران را ندارد. وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی در انجام امور برای برگزاری مسابقات هیچ خستی به خرج ندهند ، زیرا انجام کار ماندگار برای ما حائز اهمیت بوده  و از این فرصت در قالب برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در جهت آبادانی زیر ساخت ها باید استفاده شود.

وی بیان کرد: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه برنامه های مختلفی با حضور گروه های قومیتی با هدف معرفی استان انجام شود. استاندار خراسان شمالی خطاب به تمام مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: سه روز مانده به برگزاری مسابقات نباید هیچ کاری باقی بماند و تمامی عواملی همچون نصب سکو،روشنایی،امور نرم افرازی ،محل اسکان،نصب پرچم کشورهای مهمان و سایر موارد باید به درستی انجام شود و هیچ عذری هم برای کم کاری پذیرفتنی نیست.

دکتر شجاعی در ادامه سخنان خود بر انجام اموری همچنین بازسازی و زیبا سازی مزار شهدای گمنام،خط کشی خیابانهای دانشگاه بجنورد،نصب علائم راهنمایی و رانندگی،برقراری روشنایی کامل، ورود جدی شهرداری بجنورد به بحث مبلمان شهری پیرامون محل برگزاری مسابقات ،ایجاد صرافی در یک نقطه مشخص برای ورزشکاران ،نقش پررنگ صدا و سیما در ایجاد شور و نشاط و اطلاع رسانی برای مردم،مشخص شدن مسیرهای تردد و ایجاد غرفه صنایع دستی تاکید کرد.

رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی نیز در این نشست اعلام کرد:کشتی گیران ۷ کشور میهمان خراسان شمالی هستند. عبدالمهدی نصیر زاده اظهار داشت: کشتی گیران ۷ کشور اعم از آذربایجان ،ارمنستان ، چین ، روسیه ، کوبا ، گرجستان و هند تا کنون اعلام کرده اند که برای حضور در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان میهمان خراسان شمالی هستند. گفتنی است در این نشست روسای کمیته ها به تشریح آخرین اقدامات خود در راستای برگزاری بهتر این مسابقات پرداختند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز