استاندار تاکید کرد؛

اهتمام مدیران برای جذب اعتبارات مانده سفر

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۳۴۲۴۸
اهتمام مدیران برای جذب اعتبارات مانده سفر
استاندار خراسان شمالی در نشست بررسی تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به استان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی بر جذب اعتبارات باقیمانده این سفر در سالجاری تاکید کرد و همچنین گفت: اجرای هیچ پروژه خرد و کوچکی نباید به سال ۹۹ موکول شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در این نشست اظهار داشت: اعتبارات سفر در سال های ۹۸ و ۹۹ از محل صندوق توسعه ملی و تملک دارایی پرداخت می شود که بخشی از اعتبارات در سالجاری در بخش های مختلف ابلاغ و جذب شده است و باقیمانده آن باید تا پایان سال جذب شود. 

دکتر شجاعی بر افتتاح پروژه های کوچک استان در دهه فجر امسال تاکید کرد و گفت: اهتمام مدیران بر اجرای پروژه های کوچکی باشد که پیشرفت فیزیکی دارند و با تزریق اعتبارات اندک تکمیل می شوند. 

وی با بیان اینکه مردم برای بهره مندی از پروژه های استان نباید معطل شوند، ادامه داد: اجرای هر پروژه کوچکی که به سال ۹۹ بیفتد، بی تدبیری مسوولان و ظلم به مردم است و باید در صورت نیاز با جا به جایی منابع، اعتبار این طرح ها را تامین کنیم.

دکتر شجاعی خطاب به فرمانداران دستور داد: حل مشکل تامین زمین برای اجرای پروژه های سفر بر عهده فرمانداران است و باید هر چه سریعتر حل شود.

نماینده عالی دولت در بخش دیگر سخنان خود به دو پروژه مهم استان در بخش راه و راه آهن اشاره داشت و گفت: برای اجرای این ۲ طرح و بهره برداری آنها به مردم قول داده ایم که نباید هیچ مشکلی سد راه این کار باشد.

دکتر محمدعلی شجاعی با تاکید بر اینکه پروژه راه آهن جوین- اسفراین نباید معطل تملک زمین های شود، تصریح کرد: برای حل این مشکل در چارچوب قانون و مقررات به طور جدی ورود کنید تا این پروژه بزرگ و ملی به للیل این مشکلات متوقف نشود.

دکتر شجاعی همچنین خطاب به معاون هماهنگی امور عمرانی خود دستور داد: از پروژه های سفر بازدید میدانی داشته باشید و تا ۴۸ ساعت آینده لیست پروژه هایی که امکان افتتاح در دهه فجر دارند را اعلام کنید.

دکتر شجاعی در بخش پایانی سخنان خود بر توزیع مناسب اعتبارات بین شهرستان های مختلف تاکید کرد و همچنین مطرح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران باید از روند جذب اعتبارات سفر و اقدامات انجام شده به صورت منظم ارائه گزارش داشته باشند.

 

نظر شما