استاندار خبر داد؛

۲۰ کشور خارجی در راه خراسان شمالی

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۸:۰۴
کد خبر: ۹۴۹۸۰۵
۲۰ کشور خارجی در راه خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی با بیان این مطلب که بجنورد میزبان سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خواهد بود همچنین از حضور ۲۰ کشور آسیایی، اروپایی و آفریقایی در این مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی با بیان این مطلب، افزود: بجنورد از ۲۸ دی ماه تا دوم بهمن ماه میزبان این دوره از مسابقات جهانی خواهد بود که تاکنون علاوه بر ایران ۲۰ کشور جهت حضور اعلام آمادگی کرده اند.

دکتر شجاعی افزود: ۲۸ دی ماه پذیرش تیم ها و ۲۹ دی ماه وزن کشی ورزشکاران را خواهیم داشت و مسابقات ۳۰ دی ماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: مسابقات زورخانه ای تیمی، انفرادی و کشتی پهلوانی به ترتیت در صبح و عصر روزهای ۳۰ دی، اول و دوم بهمن برگزار می شود و سوم بهمن تیم ها بجنورد را به سمت تهران ترک می کنند.

دکتر شجاعی از حضور ۱۲ تیم آسیایی، ۷ تیم اروپایی و ۲ تیم آفریقایی در این مسابقات خبر داد و گفت: تا کنون تیم های عراق، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، تانزانیا، اوگاندا، آذربایجان وارد ایران شده اند و در سنندج و بیرجند اردو دارند.

وی ادامه داد: تیم کره جنوبی نیز ۲۵ دی ماه و سایر تیم ها ۲۸ دی ماه وارد بجنورد می شوند.

بر اساس این گزارش این مسابقات در محل سالن ورزشی دانشگاه دولتی بجنورد با حضور تیم های ورزشی از کشورهای افغانستان، عراق، تاجیکستان، ایران، بنگلادش، کره جنوبی، هندوستان، اندونزی، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان، آذربایجان، مجارستان، اوکراین، قبرس، استونی، گرجستان، ترکیه، اوگاندا و تانزانیا برگزار خواهد شد.

نظر شما