پیام استاندار خراسان شمالی در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۲:۱۳
کد خبر: ۹۶۲۵۹۸
پیام استاندار خراسان شمالی در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن
استاندار و مقام عالی دولت در خراسان شمالی در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن با صدور پیامی، از آحاد مردم ولایتمدار و قدرشناس استان برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملت ایران است.»  رهبر معظم انقلاب

22 بهمن 1398 در حالی فرا رسیده که ملت بزرگ ایران اسلامی امسال چهل و یکمین فجر انقلاب و ورود به چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند بزرگ ترین انقلاب مردمی و معنوی قرن بیستم را در نظرگاه جهانیان به شایستگی بزرگ داشتند و این ایام را به آزمونی دیگر در اثبات ولایتمداری، انقلابی گری و حق طلبی خود تبدیل کردند. 

حضور حماسی ملت بزرگ ایران در جای جای کشور در طلیعه این ایام برای بزرگداشت سردار دل ها، گواهی دیگر بر شعار برگزیده دهه فجر امسال یعنی «انقلاب اسلامی؛ زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» بود. اینک این مردم همیشه در صحنه مهیای حضور پرشور و خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب در 22 بهمن هستند تا از رهگذر تجدید عهد و میثاق با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشأن به ویژه شهید قاسم سلیمانی، و نمایش دوباره اتحاد، انسجام و اقتدار ملی، برای مشارکت آگاهانه در انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفندماه آماده شوند.

مردم فهیم ما، هم چنان باور دارند که تقویت عنصر بازدارندگی و امنیت ملی، اعتلای اقتصاد ملی، پویایی اجتماعی و توسعه و آبادانی همه جانبه کشور، از رهگذر ایثار و مقاومت می گذرد و از تحکیم مولفه های مردمسالاری دینی نیرو می گیرد که خود به استحکام بیشتر پایه های نظام مردمی جمهوری اسلامی و ناکامی مجدد توطئه های دشمنان نظام منجر می شود. 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز استان خراسان شمالی و ادای احترام به خانواده معزز این لاله های گلگون و تقدیر از همه مسوولان دولتی و بخش خصوصی که در بهره برداری از 675 پروژه دولتی و خصوصی به مناسبت این ایام فرخنده در جای جای استان تلاش کردند؛ به نوبه خودم از آحاد مردم غیور و سرافراز استان دعوت می کنم با حضور گسترده در صفوف دشمن شکن راهپیمایی 22 بهمن، در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر سهیم شوند و آن را به مقدمه ای برای حضور حماسی و آگاهانه در انتخابات پیش رو تبدیل کنند. 

 محمدعلی شجاعی

استاندار خراسان شمالی

نظر شما