استاندار خراسان شمالی؛

ایران خاری در چشم استکبار جهانی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۱۳:۳۹
کد خبر: ۹۶۲۶۰۰
ایران خاری در چشم استکبار جهانی است
استاندار خراسان شمالی گفت: به پاس بزرگمردی های نیروهای مسلح همچنان پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جای جای کشور به اهتزاز در می می‌آید و ایران به جایگاهی برای تمام آزادیخواهان جهان، خار چشم استکبار جهانی و مسیری که دیگر چراغش خاموش شدنی نیست، تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در مراسم صبحگاه مشترک سپاه پاسداران استان، اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نگاه بلند خود نقطه عطفی در تاریخ بشریت با پیروزی انقلاب اسلامی ایجادکردند، پیروزی که منشا آن قرآن بود و مسیر را قرآن و خون شهدای بزرگ کربلا مشخص کردند.

دکتر شجاعی افزود: امروز هم سلحشوران و رزمندگان کشور تحت زعامت مقام معظم رهبری در همان حرکت کرده اند و با پشتوانه بی نظیر مردمی پس از ۴۱ سال به رغم تمامی دشمنی های استکبار جهانی اما همچنان با عزت، افتخار و سربلندی به راه خود ادامه می دهیم و آمریکای جهانخوار را به عجز می رسانیم که گریز و چاره ای جز به شهادت رساندن یکی از عزیزترین و پاک ترین سرداران انقلاب حاج قاسم سلیمانی را ندارد.

وی ادامه داد: مگر بر این شهادت و حرکت ناجوانمردانه می توان تحلیلی جز عجز و ناتوانی گذاشت؟ زمانی که عرصه را برخود تنگ دید و تحریم ها جواب نداد بنابراین برای جبران شکست هایش چاره ای جز این حرکت تروریستی نداشت‌.

دکتر شجاعی اشاره داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی و یارانش فرد نبودند و مکبتی در جهان شده اند که بایستی اینگونه خبیثان خود را از وجود ارزشمند این شهید بزرگوار و همراهانش راحت کنند. 

دکتر شجاعی افزود: مسیر انقلاب اسلامی و سلحشوری ها نیروهای مسلح به گونه ای شده است، همان هایی که در سال های گذاشته اعلام می کردند این نظام و حاکمیت کارش تمام است، پی در پی به دنبال مذاکره با مسئولین ایران هستند.

وی خاطر نشان کرد: ما سالیان سال است که بسیاری از این حاکمان مستکبر جهان را دیده ایم که آمدند و کارشان تمام شد ولی انقلاب اسلامی و نهضتش به پاس بزرگمردی های نیروهای مسلح همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی همانگونه که مسیر خود را که مسیر نور، افتخار و خدمت به مردم است را به برکت وجود نیروهای مسلح و حضور پرافتخار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ادامه خواهد داد و در آینده ای نه چندان دور ما در جهان آنگونه حکومت و کشوری خواهیم بود که بسیاری از کشورها و مردم جهان آرزوی آن را دارند که در کنار ما باشند.

دکتر شجاعی گفت: این دوران برخلاف ظاهرش که گاها مردم ما را از نظر معیشت و اقتصاد دچار مشکل می کند دوران باافتخاری است و ما به عنوان مسئولین خدمتگزار مردم باید در این دوران بتوانیم در کنار سلحشوران نیروهای مسلح در خدمت مردم باشیم و افتخار آفرینی ها سرمشق و الگوی آزادیخواهان جهان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز