یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال حاصل میدان داری رسانه های اسفراین در جمع اوری کمک های خیرین

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۰:۲۲
کد خبر: ۹۷۸۲۹۷
یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال حاصل میدان داری رسانه های اسفراین در جمع اوری کمک های خیرین
رسانه های اسفراین برای جذب کمک های مردمی خیرین به مدد دانشکده علوم پزشکی اسفراین در بحران ملی کووید۱۹پای کار آمدند و توانستند با ایجاد پویش خیرین رسانه تا هم اکنون مبلغ یک‌میلیاردو چهارصد میلیون ریال را جمع آوری و خرج ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی(ره) نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سامیه احمد زاده مسئول هماهنگی پویش خیرین روز دوشنبه به خبرنگار برنا گفت:رسانه های شهرستان اسفراین با انعکاس نیازهای بیمارستان امام خمینی(ره)در بین مردم به تسریع روند بهبود وضعیت مشکلات ناشی از کمبود تجهیزات پزشکی کمک شایانی نمودند.

مسئول پویش خیرین رسانه اسفراین ادامه داد: با این میزان کمک ها،یک دستگاه نوکواسپری، هشت دستگاه پالس اکسیمتری سیار، چهار دستگاه پالس اکسیمتری انگشتی، یک دستگاه ترمومتر لیزری، تعداد ماسک N۹۵ و ۱۰۰ عدد شیلد و۱۷۰عدد ماسک فیلتردار FFP۲ برای بیمارستان امام خمینی (ره) خریداری  و طی دو روز آینده تحویل داده بیمارستان امام خمینی (ره)خواهد شد.

وی گفت: مبلغی از این کمک ها، برای خرید مواد غذایی شامل شیر پاستوریزه، آبمیوه های پاستوریزه و آب معدنی برای بیماران و کادر درمان بخش کرونای  بیمارستان امام خمینی(ره) هزینه شده است.

وی از نیازها و کمبودهای حال حاضر بیمارستان سخن گفت و افزود: ماسک N۹۵،  لباس گان مخصوص بخش کادر درمان بخش کرونا وماسک طبی و جراحی از دیگر نیازها و کمبودهایی است که مردم می توانند  با پیوستن به این پویش کمک کنند.

دکتر احمد زاده خاطر نشان کرد:اصحاب رسانه اسفراین این بار نه تنها با قلمشان که بلکه با عملشان نشان دادند که میتوانند در راستای مسئولیت های اجتماعی خویش بدرخشند.

دکتر سامیه احمدزاده در پایان تاکید کرد:  هر گونه اقدام‌پیشگیرانه بدون‌مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نخواهد بود و رسانه های مختلف گروهی با توجه به نقشی که در زمینه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی جامعه دارند بدون شک در تشویق مردم به انجام کارهای خیر تاثیر مهمی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش ،پویش خیرین رسانه با پیشگام بودن تنی چند از فعالان رسانه ای آغاز و هم اکنون با تمام ظرفیت رسانه های شهرستان درصدد جمع آوری کمک های خیرین اسفراینی میباشد.

خیرین اسفراین میتوانند کمک های خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۴۱۵۲۸۶۱۹به نام دکتر سامیه احمدزاده واریز نمایند.

طبق آخرین آمار ارائه شده از طرف وزرات بهداشت و درمان شهرستان اسفراین دارای ۱۷بیمار کووید۱۹میباشد و همگی در تنها بیمارستان اسفراین بستری هستند./

خبرنگار اکرم عباسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز