دستورات جدید استاندار خراسان شمالی برای مقابله با ویروس کرونا در استان

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۳:۴۶
کد خبر: ۹۸۰۲۹۵
دستورات جدید استاندار خراسان شمالی برای مقابله با ویروس کرونا در استان
استاندار خراسان شمالی بعد از برگزاری نشست ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران با محوریت ویروس کرونا دستورات جدیدی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی ظهار داشت: مراکز خریدی که در اپلیکیشن خرید به مردم معرفی شده اند نباید تعطیل شوند.

دکتر شجاعی افزود: مدیران سازمان ها و ادارات که نیاز ضروری به حضور فیزیکی کارمندان نیست باید با مرخصی و دورکاری کارمندان تا ۱۵ فروردین موافقت کنند.

وی ادامه داد: مراکز شلوغ مانند پاساژها و مراکز خرید و اماکن گردشگری باید تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند.

دکتر شجاعی همچنین بر تعطیلی برخی از اتحادیه ها و اصناف با بررسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و  مقامات کشوری و استانداران برگزار می شود تا اطلاعات لازم به سمع و نظر استان ها رسانده شود.

دکتر محمدعلی شجاعی افزود: هر وزیر به عنوان معین یک استان انتخاب و وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به عنوان وزیر معین استان خراسان شمالی معرفی شده است و بنده در تماس با وی درخواست ها را اعلام کرده ام.

دکتر شجاعی در بخش دیگر سخنان خود از همراهی مردم استان برای مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم در ادامه راه خراسان شمالی جزو استان های برتر در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز