روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام کرد:

ادارات و بانک های استان روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل نیستند

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۰۱:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۰۴۱۴۳
ادارات و بانک های استان روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل نیستند
روابط عمومی استانداری خوزستان تصمیمات جلسه شورای تامین استان را در خصوص ادامه روند فعالیت های اداری و اصناف در روزهای پیش رو را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، با افزایش شیوع بیماری کرونا در خوزستان، شورای تامین استان پس از نظرات کارشناسی مدیران بهداشت و درمان استان، جمعه گذشته تصمیم به تعطیلی ۱۶ شهرستان محدوده قرمز گرفت که تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه اجرایی شد.

شامگاه دوشنبه نیز اعضای شورای تامین استان با تشکیل جلسه و بررسی های لازم، تصمیمات ذیل را اتخاذ نمودند:

با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا فعالیت تمامی ادارات، شرکت ها، سازمان ها، دستگاهای اجرایی، بانک های استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ خواهد بود و استفاده از ماسک برای کارکنان و همچنین ارباب رجوع الزامی است.

همچنین از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه لغایت دوشنبه پنجم خرداد ماه تمامی ادارات، شرکت ها و سازمان ها، بانک ها، دستگاه های اجرایی و اصناف استان تعطیل اعلام می شوند.

در همین راستا تمامی اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نمودند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مجاز به فعالیت هستند، لذا اصناف ضروری از ساعت ۹ تا ۲۲ و اصناف غیر ضروری از ساعت ۹ تا ۲۱ اجازه فعالیت دارند.

به این ترتیب تا پایان عید فطر تمامی آرامستان های استان تعطیل و نماز عید فطر نیز در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که راهپیمایی روز قدس نیز برگزار نخواهد شد اما در شهرهای سفید در محل نماز جمعه با قرایت قطعنامه برگزار می‌شود.

همچنین یادآور می‌شود مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لزوم دادن مرخصی بدون محاسبه یا برنامه دورکاری به یک سوم کارکنان و معافیت کارکنان مبتلا به بیماری های زمینه ای مادران باردار و شیرده و افراد بالای ۶۰ سال سن از حضور در محل کار، تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی ست.

 

 

نظر شما