استاندار خوزستان خبر داد:

مجوز پذیرش ۵ هزار دانشجوی جدید برای دانشگاه فرهنگیان خوزستان صادر شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۵۷۲۰
استاندار خوزستان از صدور مجوز و ردیف ۵ هزار معلم برای دانشگاه فرهنگیان استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در پایان نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه ساختمان فاطمه زهرا(س) که سال گذشته تفاهم کرده بودیم ساخته و تجهیز شود، با هزینه شش و نیم میلیارد تومان ساخت و تجهیز شد.

او گفت: مرکز حجاب هم از طرف دانشگاه فرهنگیان با سه میلیارد تومان هزینه ساخته شد و دانشگاه های فرهنگیان خوزستان در شهرهای مختلف استان در حال راه اندازی است.

استاندار خوزستان افزود: امروز در این نشست با بررسی های صورت گرفته تصویب شد که در شوشتر و ایذه نیز دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: یک تفاهمی با هم داشتیم که با توجه به اینکه تعداد معلمان ما کمتر از استاندارد است برای اینکه جبران کرده و جای بازنشسته ها را نیز پوشش دهیم مجوز و ردیف ۵ هزار معلم برای دانشگاه فرهنگیان استان امسال صادر شد و ما به ازای آن پنج میلیارد تومان تقبل می‌کنیم که فاز دوم ساختمان فاطمه زهرا(س) ساخته و تکمیل شود.

شریعتی در پایان اضافه کرد: همچنین یک مرکز خیرساز در بهبهان که خیر آن ۳۰ درصد هزینه را تقبل کرده و ۴۰ درصد آن را ما و ۳۰ درصد از هزینه را دانشگاه ‌فرهنگیان تامین می کند ساخته می شود و امیدواریم شرایط را برای اینکه بتوانیم ۵ هزار دانشجوی جدید را پذیرش کنیم، مهیا نماییم.

 

 

 

 

نظر شما