مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه مهارت آموزی و توانمند سازی نیروی مسلح فرماندهی انتظامی خوزستان

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۹:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۵۷۵۳
انعقاد تفاهمنامه مهارت آموزی و توانمند سازی نیروی مسلح فرماندهی انتظامی خوزستان
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: تفاهمنامه مهارت آموزی، توانمند سازی وارتقای مهارت کادر وظیفه در دوره خدمت وظیفه عمومی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و سازمان های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان منعقد شد.

عبدالنبی سواعدی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: خدمت وظیفه عمومی فرصتی است که باید  برای مهارت آموزی و توانمند سازی سربازان به منظور اشتغال پذیری در بدو ورود جوانان به اجتماع  و بازار کار بهره مند شد.

او گفت: فراهم نمودن فرصت های شغلی از طریق آموزش های مهارتی در محیط کار واقعی، افزایش بهره وری کارکنان وظیفه و استفاده بهینه از اوقات فراغت آنان، استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی  و کمک به اشتغال پذیری و تسهیل ورود به بازار کار از اهداف انعقاد تفاهمنامه است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان افزود: طراحی، تدوین، برنامه ریزی و برگزاری دوره های مهارت افزایی کادر وظیفه، انجام مشاوره آموزشی و هدایت شغلی، برگزاری آزمون های کتبی و عملی و اعطای گواهینامه مهارت و صلاحیت حرفه ای، تدوین استانداردهای آموزشی و شغلی مورد نیاز نیروهای مسلح، برگزاری مسابقات المپیاد مهارت در بین کادر وظیفه، تجهیز و توسعه کارگاه های آموزشی و تامین مواد مصرفی دوره ها و کارگاه های آموزشی، بررسی و احراز صلاحیت و صدور مجوز مربیان از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان است.

سواعدی بیان کرد: نیاز سنجی آموزشی تدوین استانداردها و برنامه های درسی و محتواهای آموزشی و تولید رسانه های آموزشی از تعهدات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در پایان اضافه کرد: اجرای برنامه مهارت افزایی برای تسهیل اشتغال کادر وظیفه نیروهای مسلح ناحیه انتظامی در سال جاری است و تمدید آن منوط به رضایت و توافق طرفین در سال های آتی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز