معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد:

پلمب یکهزار و ۲۵۴ واحد صنفی متخلف در خوزستان

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶۱
پلمب یکهزار و ۲۵۴ واحد صنفی متخلف در خوزستان
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در خوزستان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بهرام جباری با اعلام این خبر اظهار کرد: با تعطیل شدن اصناف غیرضروری از روز دوشنبه هفته گذشته به دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در استان گشت‌های مشترک بازرسی از بازار آغاز شده است.

او گفت: در یک هفته اخیر از هفت هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در استان بازرسی انجام گرفته است که به دو هزار و ۷۱۶ واحد تذکر و یک هزار و ۲۵۴ واحد متخلف نیز پلمب شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: در اهواز نیز از یکهزار و ۵۲ واحد صنفی بازرسی انجام گرفت که ۳۲۰ واحد تذکر گرفتند و ۱۷۷ واحد صنفی غیر ضروری متخلف نیز پلمب شدند.

جباری با اشاره به اینکه بازرسی از بازار در صبح و عصر همچنان در حال انجام است بیان کرد: واحدهای غیر ضروری که باید تعطیل باشند و بدون توجه به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا فعالیت دارند و اصنافی که کد بهداشتی را از وزارت بهداشت دریافت نکرده‌اند و پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، پلمب می‌شوند.

او ادامه داد: بازرسی از دستفروشان با شهرداری و اجراییات است، بازرسی از سوی شهرداری انجام گرفته و با آن‌ها برخورد شده است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز