سهم ۲۵ درصدی ابتلا خوزستان از شمار روزانه مبتلایان کشور؛

آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا خوزستان تا ۳ خرداد ۹۹

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۶۰۵۶
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا خوزستان تا ۳ خرداد ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۵۲۴ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۹۹۲۹ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز شنبه سوم خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان غربالگری کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته(دوم تا سوم خرداد ماه) تعداد ۵۲۴ مورد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که فعالیت برای شناسایی هر چه بیشتر مبتلایان و جداسازی آنان از افراد سالم ادامه دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۹ هزار و ۹۲۹ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۵۲۴ بیمار جدید، ۳۸۳ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۱ بیمار نیز بستری شدند.

 احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۶ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۴۳۶ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۸ هزار و ۶۰۹ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۸۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: با توجه به گزارش های میدانی از وضعیت نگران کننده بازارها، همچنان از شهروندان درخواست می شود به منظور تامین سلامت خود و خانواده، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند و در زمان حضور در خارج از منزل، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در بالاترین سطح ممکن رعایت کنند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۹۴۰۵ بیمار،  بهبود یافته و ترخیص شدگان ۸۱۶۷ نفر، بستری شدگان ۸۱۸ بیمار و فوت شدگان ۴۲۰ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز