در جلسه شورای اداری شهرستان اندیمشک مطرح شد:

طراحی و اجرای ۹۰ پروژه در سال پیش رو/باید ریشه بیکاری در اندیمشک خشکانده شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۶۱۵۱
طراحی و اجرای ۹۰ پروژه در سال پیش رو/باید ریشه بیکاری در اندیمشک خشکانده شود
فرماندار اندیمشک گفت: ۹۰ پروژه برای سال پیش رو طراحی شده که بخشی از این پروژها در مرحله اجرا هستند.

 به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک ظهر امروز شنبه جلسه شورای اداری شهرستان اندیمشک با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حضور پیمان جهانگیری فرماندار، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مسوولین ادارات این شهرستان در سالن ورزشی شهید سروندی برگزار ‌شد.

در این نشست فرماندار اندیمشک به ارایه آمار برخی از پروژها پرداخت و اظهار کرد: در سال های گذشته با بودجه های تخصیص یافته و تلاش نماینده شهرستان برای کسب بودجه بیشتر توانستیم پروژه های متعددی را به پایان برسانیم.

او گفت: ۹۰ پروژه برای سال پیش رو طراحی شده که بخشی از این پروژها در مرحله اجرا هستند.

جهانگیری در خصوص مقابله با بیماری کرونا افزود: خوشبختانه با درایت و همکاری مردم و مسوولین شهرستان این بیماری در اندیمشک کنترل شده و شاهد آن هستیم تعداد مبتلایان در شهرستان بالا نیست.

در ادامه نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز قدس و آزادسازی خرمشهر و تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا جهان را تحت شعاع قرار داده و اندیمشک هم از این معضل مستثنا نبوده است، اما با درایت مسوولین و هوشیاری مردم تا کنون توانسته ایم از بحرانی شدن شهرستان جلوگیری کنیم.

او گفت: اندیمشک در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس منحوس بدون توجه به برخی بی تدبیری ها اقدامات لازم برای  فاصله گذاری اجتماعی و مسدود سازی برخی از مسیر های تردد را در دستور کار قرار داد.

حسنوند با اشاره به ضرورت داشتن برنامه برای آینده شهرستان و استان افزود: تمامی مسوولان چه در استان و چه در شهرستان باید برای دوران پسا کرونا برنامه داشته باشند، دشمن در کمین نشسته تا با نفاق پراکنی مشکلاتی برای مردم و نظام بوجود آورد و همه وظیفه داریم با رفع مشکلات مردم این اقدام دشمن را خنثی کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نمی توانیم بی تفاوت باشیم همه در برابر این مردم و این نظام مسوولیم و باید تلاش کنیم دغدغه های مردم رفع شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسوولین شهرستان باید در خصوص موانع پیش روی پروژه ها و زمان افتتاح آن ها صحبت کنند و صریح بگویند چه اقدامی برای رفع این موانع کرده اند، نه اینکه به ارایه آمار بسنده کنند.

او با بیان اینکه برخی ادارات محور توسعه شهرستان هستند اضافه کرد: اداراتی داریم که شاید پروژه عمرانی خاصی نداشته باشند اما محور توسعه هر شهرستان هستند، اداراتی مانند صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست از جمله این ادارات بوده و نیاز هست که با جدید به دنبال جذب سرمایه گذار و تسهیل در روند سرمایه گذاری شوند.

حسنوند افزود: وظیفه ما مبارزه بی امان با بیکاری در شهرستان است، بیکاری بزرگترین آفت جامعه و مهمترین دغدغه مردم و خانواده ها است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزود: شهرستان اندیمشک از سه رودخانه کرخه، دز و بالا رود بهرمند است، اما تا کنون اقدامات لازم جهت بهربرداری مناسب از این منابع در جهت اشتغال زایی صورت نگرفته و این مهم بر عهده مدیران سدها است که در جهت بهرمندی از این منابع و ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری گام بردارند.

او گفت: توسعه و پیشرفت نیازمند کار جهادی دست و مسوولین باید به صورت شبانه روزی برای رفع نیاز های مردم در تلاش باشند.

حسنوند با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع یک ضرورت و اصل مهم است، بیان کرد: مدیران موظف به احترام گذاشتن به مردم و رفع نیاز و مشکلات آنان هستند، مدیری که به دنبال رفع مشکلات است روزها در اداره و شب ها در حال سرکشی به پروژه ها است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید مجدد بر بیکاری جوانان افزود: دوباره و چند باره تکرار می کنم ما وظیفه داریم برای رفع دغدغه مردم تلاش کنیم، بیکاری مهم ترین دغدغه جوانان است و باید ریشه بیکاری در اندیمشک خشکانده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز