ادامه روند ۲ رقمی فوتی ها روزانه؛

آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۵ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۶۶۲۲
آخرین و جدیدترین آمار مبتلایان و بهبود یافتگان ناشی از کرونا استان خوزستان تا ۵ خرداد ۹۹ + تفکیک شهرستان ها
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت ۶۲۹ مورد ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته خوزستان خبر داد و گفت: شمار مبتلایان خوزستان به ۱۱۰۴۸ مورد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز دوشنبه پنجم خرداد ماه ۹۹ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان غربالگری کرونا در خوزستان در شبانه روز گذشته(چهارم تا پنجم خرداد ماه) تعداد ۶۲۹ مورد قطعی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که فعالیت برای شناسایی هر چه بیشتر مبتلایان و جداسازی آنان از افراد سالم ادامه دارد.

او گفت: آمار تفکیکی مبتلایان جدی شامل اهواز ۳۰۲ بیمار(۶۵ مورد بستری و ۲۳۷ مورد قرنطینه خانگی)، دزفول ۵۳ بیمار(۱۰ مورد بستری و ۴۳ مورد قرنطینه خانگی)، شوشتر ۵۲ بیمار(۸ مورد بستری و ۴۴ مورد قرنطینه خانگی)، شوش ۴۶ بیمار(۴ مورد بستری و ۴۲ مورد قرنطینه خانگی)، رامهرمز ۲۷ بیمار( یک مورد بستری و ۲۶ مورد قرنطینه خانگی)، شادگان ۲۳ بیمار(۳ مورد بستری و ۲۰ مورد قرنطینه خانگی)، آبادان ۲۱ بیمار(۱۳ مورد بستری و ۸ مورد قرنطینه خانگی)، خرمشهر ۲۱ بیمار(۳ مورد بستری و ۱۸ مورد قرنطینه خانگی)، کارون ۱۷ بیمار(۳مورد بستیر و ۱۴ مورد قرنطینه خانگی)، حمیدیه ۱۳ بیمار(یک مورد بستری و ۱۲ مورد قرنطینه خانگی)، باوی ۱۱ بیمار(۵مورد بستری و ۶ مورد قرنطینه خانگی)، ماهشهر ۹ بیمار(یک مورد بستری و ۸ مورد قرنطینه خانگی)، مسجدسلیمان ۸ بیمار(یک مورد بستری و ۷ مورد قرنطینه خانگی)، امیدیه ۶ بیمار(۲ مورد بستری و ۴ مورد قرنطینه خانگی)، ایذه ۶ بیمار(یک مورد بستری و ۵ مورد قرنطینه خانگی)، بهبهان ۵ بیمار( یک مورد بستری و ۴ مورد قرنطینه خانگی)، لالی ۴ بیمار قرنطینه خانگی، دشت آزادگان ۳ بیمار(یک مورد بستری و ۲ مورد قرنطینه خانگی) و گتوند ۲ بیمار(یک بیمار بستری و یک مورد قرنطینه خانگی) می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه با احتساب این موارد شمار مبتلایان خوزستان به ۱۱ هزار و ۴۸ مورد افزایش یافت، افزود: بر این اساس، از مجموع ۶۲۹ مورد جدید، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند.

احسان پور با ابراز تاسف از فوت ۱۳ مورد جدید ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان، بیان کرد: در مجموع شمار متوفیان ناشی از این بیماری به ۴۶۵ مورد افزایش یافته است.

او با اشاره به رشد جمعیت بهبود یافتگان و ترخیص شده ها به ۹ هزار و ۸۳۱ نفر، اضافه کرد: در حال حاضر ۷۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، به منظور کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است و انتظار می رود با توجه به شرایط استان و تسریع در قطع زنجیره انتقال، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۱۰۴۱۹ بیمار،  بهبود یافته و ترخیص شدگان ۹۰۴۳ نفر، بستری شدگان ۹۲۴ بیمار و فوت شدگان ۴۵۲ مورد اعلام شده بود.(جزییات)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز